Gå til innhold

Trallalllallllaaaaaaalllaallll aller på ferie, men her sitter jeg og synger tralllalllalll

Anbefalte innlegg

lallalllalll. Flere som vil synge med meg. Skulle ønske at høsten snart kom for da hadde det ikke vært lenge til at den lille skulle komme og at verden samt hormonene hadde blitt mer normale igjen.

Nei någår jeg meg en tur slik at jordmor blir glad. På turen skal jeg synge trallallalllalllalllaaaaaaaaaaa.

Fortsetter under...

nei nå skal jeg sitte her å skrive så mye at innlegget mitt som handler om trallla la la kommer til å være på toppen hele tiden. Det handler jo litt om at alle er på ferie også da og at derfor blir så veldig stille her inne..

Annonse

trallalalllllalalallalllllaaallallalal her også.. Sitter og venter på å få lov til å hente mine kjære små :) Hører på p4 og bimmer... Kjeeeeeedelig !!!!

Det er ikke vanskelig å få innlegget sitt til å være på toppen hele tiden siden at det er så hektisk her inne. Ha ha... denne kjedsommeligheten gir meg f... så dårlig humor at alt jeg gjør er å synge trallallla.

Helloisen er du her å traller du også. Kuult. Kanskje jeg skal ta meg en is og kaste en over åsen til deg også. Håper jeg treffer over.... vent litt.................................................... fikk du den?

Nå går jeg medn titter innom i ettermiddag. Har lovet å bli med mine foreldre til Tønsberg for å vaske litt for dem. De er ikke så spreke lengre. Ja ja de hjelper jo til de også da. Slik må jeg nok oppfostre datteren min også da dersom det er en lita jente der da.

jeg har ikke ferie i år jeg... skal jobbe helt til jeg går ut i permisjon :P kanskje får jeg tatt litt ferie i november :) Da skal jeg besøke deg, Hanne15!!! men i sommer får jeg vel bare sitte og tralle jeg og :) hihi

Annonse

hm, kanskje jeg skulle bake ja...

Tror jeg må se hva jeg har av ingredienser i kjøkkenskapene :D

Eneste med kanelboller er at de skal heves... leeeenge å vente på å spise dem da ;)

Sånn var det med noen boller jeg lagde en gang..

Gjelder å finne en god deig, og gi det tid å heve...

Jeg brukte curlybolle-oppskriften.

Så får vi se om den er så god som alle sier ;)

Lurer på hvor lang tid det tar å heve deigen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...