Gå til innhold

Hvorfor henger dere leke i vogna til de helt små??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg kjøpte en leke eller en sånn med figurer til å ha vogna da han var 6 uker fordi han var så mye våken, og fikk da noe å se på, og etter ca 1 uke begynte han å ta etter de. babyer liker jo ofte å se på farger så det irriterer dem vel ikke akkurat, og da hadde de vel heller ikke sovnet.

Hadde det ikke til å begynne med, nå når den kom opp i vogna er han mye roligere. Liker veldig godt å se på den. Hvis jeg ser den irriterer han vipper jeg den bare "opp på taket" og så er det problemet løst.

hei!

Køpte en sånn til gutten min når han var ca. 6uker gammel.Han bare elsker å ligge å titte på alle fargene! Han blir stille med en gang han ser dem og etter hvert sovner han,så det irriterer hvertfall ikke sønnen min.

Nei det irriterer ikke gutten min i hvertfall. Tvert i mot, så var det den rasle lyden som fikk han til å roe seg ned i vogna og sove.. Da jeg glemte å ha den på ble det ofte skriking. Babyer liker ofte slike lyder som rasler og går, det roer dem ned.

Annonse

Snuppa mi likte å se på dinglende leke når hun var våken. Når hun begynte å bli trøtt så måtte jeg ta den vekk, ellers forstyrret den henne i å finne søvnen.

Nå er hun blitt så stor at vi har litt andre type leker i vognen.

hvis lillegutt ikke får sove hjemme, MÅ jeg ut og trille. og han sovner faktisk fortere i vogna nå som den lille sølvranglen rasler mens jeg går. han fikk den til dåpen sin og leker masse med den når han er våken =)

Æsj....skrev et langt innleg som forsvant =(

Jeg trodde ikke HI mente alvor med denne tråden, og tok det for å være en vits, men så begynte jeg å tenke at det helt sikkert virkelig er noen som spekulerer på akkurat dette.

Babyer skal stimuleres fra fødselen av, og det er mye kjekkere å stirre på en leke, enn løse lufta, eller en kjedelig kalesje.

De bryr seg mere om kontrastene svart/hvit i de første dagene, men etterhvert synes de farger er spennende.

Det må være usigelig kjedelig for en baby som ikke har noe å titte på =)

Og når de sover, sover de godt selv om det henger noen leker og "dingler" i vognåpningen.

Babyer irriterer seg ikke over sånt, nei =) Er rimelig sikker i min sak der!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...