Gå til innhold

September: Hvor mange dager..


yr<3 med 2 gutter!

Anbefalte innlegg

.. igjen til du har termin? Og hvordan går det?

 

Kan svare for meg selv først; har 55 dager igjen i dag. Tenker som så at "det er jo bare 15 dager igjen før jeg er høygravid".. Alle monner drar!! :P

Har det egentlig ganske lett, tror jeg. Ingen store plager. Har fått oftere og mer intens halsbrann i det siste, det er det eneste. Ellers er det til tider særdeles heftig aktivitet inni magen, synes det er utrolig facinerende å se på når magen virkelig "skaker" - uten at jeg gjør noe selv!! Begynner å glede oss, om mulig, ennå mer vilt og uhemma.

 

Begynner å få i hus en del ting også. Er sikkert litt tidlig ute, men har lyst å slippe unna de helt store tingene den siste måneden. - Man har jo ingen garanti for hverken form eller at den lille ikke kommer før.. Skal ikke komme som julekvelden på kjerringa dette, nei!! Mulig jeg tenker helt annerledes om en måned; skulle ønske det var mer jeg kunne gjøre og puske med for å få dagene til å gå, men pyttsann. Den tid, den sorg. Mangler stellekommode og madrass, samt vogga. Sprinklesenga er ferdigmalt, skal bruke den mine foreldre kjøpte til meg. Vogga ble faktisk laget til min kjære da han var på tur, og svigermor har satt seg fore å ordne med alt til den. Koselig!! Ellers har vi vogna i hus, den fikk vi av min mor. (Supre bestemødre, så definitivt!!) Har ikke montert den ennå, det har vi bestemt oss for å vente litt med.. Så foreløbig står den i to store esker inne på soverommet.. He, he.. Morsomt..

 

Ellers? Vel, innkjøp.. Har planer om å kjøpe ei sånn treningsmatte og en "alarm"/ babywatcher. Og selvsagt stellekommoden.. Og så blir det sikkert litt småtterier, kjenner jeg oss rett..

 

Vel, det var det for i dag. Synes det er litt stille her inne på terminklubben vår, og da er det jo bare å ta skjea i egen hånd. Blir ikke mer moro enn man greire å lage selv, så!! Håper det blir noen som henger seg på tråden, sånn at vi får opp aktiviteten.. Vi har jo tross alt ikke sååååå lenge igjen..

 

Ha en finfin dag, alle sammen!!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

Har igjen 75 dager i dag jeg, og tiden snegler seg videre....

Formen er fin, begynner å bli litt tungt, da jeg har lagt på meg nesten 15 kg:) I dag har jeg begynt og vaske opp babyklær,sengklær og div.. Har hatt ferie nå, og begynner på jobb igjen på mandag, da skal jeg forhåpentligvis jobbe til jeg går ut i permisjon 4 sept. Sliter en del med halsbrann og sure oppstøt, men det er ikke så mye, så kan egentlig ikke klage:) Formen er eller på topp:)

 

Har det meste av utstyr klart vi også, selv om ikke alt er i hus ennå, det eneste som jeg mangler er div småting, men det er jo en stund igjen ennå, så må ha noe å shoppe fremover også:)

 

Fikk beskjed på UL at vi venter ei lita jente, så nå bør det være ei jente som ligger der inne og ikke en liten gutt, for da blir det MASSE rosa klær på han :) Har fremdeles ikke navnet klart, synes det er så vanskelig! Venter sikkert til vi får se henne å se om det dukker opp ett navn da :)

Ha en kjempefin dag:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 56 dager igjen vi nå.Men tror nesten att alt er "i boks"... Liker liksom å ha alt greit jeg da.Har kjøpt stellebord og badebalje,sprinkelseng m utstyr(ikke ferdig oppredd da...),mer enn nok klær i str 50 og 56 sikkert,mer enn nok vaskeklkuter,gulpekluter ,smekker,helsetepper,vippestol,bleiebøtte,trille(til neste sommer da sikkert).Mamma fikser vogge(den kommer heller ikke tom,men FULLT utstyrt)Ellers skal jeg kjøpe vogna etter ei veninne,men denne er i bruk enda.

Formen fin nå da jeg er hjemme,litt trangt for å puste å vonde bein bare.

 

Ha en fin dag dere også!! (Og det er sant,det skjer for lite her inne!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mangler et par minutter på at klokka er tolv, og da har jeg 52 dager til termin... Har også alle store ting klare... Bortsett fra stellebordet, pappa skal lage et sånt som man vipper ned fra veggen ved bruk, med hyller og alt på innsida, siden vi har veldig begrensa plass på badet... Stellemadrassen og badebaljen og sånt har jeg heller ikke klart ennå, men bortsett fra det er det vel lite som mangler... :)

 

Synes dagene snegler seg av gårde, og venter veldig på å få litt størrelse på magen, og føle meg høygravid... Men kan ikke klage på mye plager i svangerskapet, ligger fremdeles på magen, sover godt hele natta, uten å være oppe å tisse en eneste gang, og det var de to tingene jeg hadde grua meg mest til på forhånd...

 

Ønsker dere lykke til videre i svangerskapet, alle sammen, ikke lenge til det er vår tur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 69 dager igjen til termin og er drittlei!! Tiden går bare såååå seint! Kan ikke vente til gutten min er ute.

 

Har en del bekkenløsning + at kvalmen har kommet tilbake =( For ikke å snakke om halsbrenn. Huff... hvorfor må et svangerskap vare i 40 uker?? 20 uker hadde holdt i massevis! Får håpe jeg får litt mer motivasjon når jeg begynner ferien i neste uke.

 

Ellers har jeg fått en god del ting i hus. Satte sammen sengen i går og begynte å stelle til barnerommet =) Mangler stellebord og et skap, ellers skal det meste være på plass nå.

 

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 67 dager igjen. Gleder meg til den lille jenta mi kommer. Håper det ikke blir så mange dagene over.

Jeg skal ikke ha ferie før i august, så jeg ser først frem til det. Da kan jeg slappe av og kose meg frem til hun kommer.

 

Har begynt å få ting i hus. Har tenkt til å gjøre det meste klart i løpet av juli. August kommer til å bli mest ferie og reising til familien og hytta. Til nå har vi kjøpt vogn, bilsete, stellebord, balje, diverse klær i størrelse 50, vogge, sengetøy, kluter, madrass til vogga.

Vi skal arve babycall, bæresele og diverse andre småting. Så da er det ikke så fryktelig mye ting som vi må ha. Resten kan vi ordne etter at hun er kommet.

 

Ha en fin da og en fin sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...