Gå til innhold

Nå har jeg sluttet å amme..

Anbefalte innlegg

Og det er sååå rart. Jeg strevde i flere mnd med å få til dette, men ønsket var utrolig sterkt og det var nok derfor jeg klarte det.

Kan ikke beskrive hvor flott jeg syns det har vært å kunne amme.

Nå er han 16 mnd og har i 1-2 mnd bare gitt kveldspupp. Har trappet ned ett og ett måltid av gangen sånn ca.

Men jeg kjenner jeg nesten får lyst på flere barn nå. Jeg syns det er hardt å slutte. Vurderte å fortsette utover høsten, men etter en liten diskusjon med meg selv syns jeg egentlig det er greit å slutte nå også...

Hører så mange si at det er godt å få tilbake kroppen sin igjen, men jeg føler det ikke slik jeg. Det er nesten sånn jeg har lyst å ombestemme meg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5616136-n%C3%A5-har-jeg-sluttet-%C3%A5-amme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik følte jeg det også da vesla var 15 mnd'er. Trappa ned da jeg syntes det ble slitsomt i fohold til arbeidstidene mine. Jobba turnus. Men jeg var lei. Og det var godt å få tilbake kroppen etter en stund, men angra litt på at jeg ikke fortsatte..... Motstridende følelser.

du har da gjort en kjemepemssig innsats. - men du kan begynne igjen hvis han er sugevillig - da kommer nok melken tilbake om den har minket litt. jeg har hatt melk i månedsvis etter at jeg sluttet med nr en og to.( man trenger ikke bli gravid igjen for å få melk igjen - til og med adoptivmødre har ammet sugevillige unger)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...