BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 12. juli 2006 #1 Del Skrevet 12. juli 2006 Fikk to postitive tester igår, og en i morges. Da må det vel stemme? 16 pp. Vår første gang! Kjempespennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. juli 2006 #2 Del Skrevet 12. juli 2006 Stemmer nok da Jeg tok oxo tre tester hjemme før jeg gikk til en svangerskapslege. Der tok han UL på meg, og vi så en liten hvit prikk inne en sort prikk (nurket i fostervann, hehe). Dette er min første gang oxo, ikke planlagt, men vi gleder oss veldig begge to! Så nå skal vi prøve oss som samboere, her gikk det fort i svingene, hehe=) Men vi har stor tro på oss begge to. Dere må ha lykke til! Mvh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 12. juli 2006 Takk Er du langt på vei? Vært sammen lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia79 Skrevet 12. juli 2006 #4 Del Skrevet 12. juli 2006 Da kan jeg gratulere! Jeg har termin 14. februar. Enn du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 12. juli 2006 takk :) 26 mars, men er usikker på når jeg hadde sist mens, men det er nok rundt den tiden Hvor langt er du på vei med den terminen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå