c*h*r Skrevet 12. juli 2006 #1 Del Skrevet 12. juli 2006 er i fra sandnes selv...er i uke7-8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 12. juli 2006 #2 Del Skrevet 12. juli 2006 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c*h*r Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 12. juli 2006 hvor langt er du på vei da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 12. juli 2006 #4 Del Skrevet 12. juli 2006 ikke så langt, hehe. Fikk postitiv test igår, ikm på torsdag eller fredag, så jeg har ikke gått over tiden enda.. du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c*h*r Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 12. juli 2006 åja:) jeg er i uke 7-8....er veldig kvalm og trøtt..mn det følger jo med:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 12. juli 2006 #6 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg er fra sola... 6+4... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c*h*r Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 12. juli 2006 hvor gamle er dere da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 12. juli 2006 #8 Del Skrevet 12. juli 2006 21 her... Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c*h*r Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 12. juli 2006 blir 20 i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 12. juli 2006 #10 Del Skrevet 12. juli 2006 Grattis da Når har du termin? Min foreløpige er 3 mars, men blir nok flyttet på ul om 3 uker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 12. juli 2006 #11 Del Skrevet 12. juli 2006 er 22, blir 23 i oktober. er fra litt utenfor sandnes. Jeg har også gått 4 kurer på pergo, uten pause. Klaffet denne siste gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c*h*r Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 12. juli 2006 takk:) jeg har termin i slutten a februar...skal til legen en dag i neste uke og ta UL..pgs blødninger..håper alt går bra...hvor mange uker er du på vei da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 12. juli 2006 #13 Del Skrevet 12. juli 2006 Er i uke 7... 6 fullgåtte å 4 dager. Håper alt går fint på ul. Prøvde dere lenge før den satt? BAcer: Jeg har og en pergospire.. Derav nicket, hehe. Men det klaffa på første dobble kur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 12. juli 2006 #14 Del Skrevet 12. juli 2006 16pp. Fikk konstantert pcos etter nesten ett åe med prøving.. du da ybab takk!!_med pergospire_ ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 12. juli 2006 #15 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg fikk konstatert pcos etter over to års prøving. Tok 5 mnd fra jeg fikk diagnosen til jeg var gravid. Gådd på metformin siden jan. Hvilken lege har du gått til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 12. juli 2006 #16 Del Skrevet 12. juli 2006 Har hatt to forskjellige gyn på suis. Lone Jespersen og Janne Rossen. Kjempekjekke begge to.. Hvor har du gått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 12. juli 2006 #17 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg har gått til synøve ørn. Hun er fantastisk. Aldri vært mer fornøyd Har du vært gravid tidligere? Jeg har mista 3 ganger, å får derfor god oppfølging. Men alle de andre gangene var i beg. av uke 5, så er jo godt over den "kneika". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 12. juli 2006 #18 Del Skrevet 12. juli 2006 Er ikke det dyrt? Hun er vel privat? Nei, dette er første gang jeg har fått positive grav tester :) Hvordan er det med oppfølingen? Tar hun blodprøver, og ul? Hvor ofte er du hos henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 12. juli 2006 #19 Del Skrevet 12. juli 2006 Neida, er ikke dyrt. er henvist dit av lege, så koster det samme som ellers. Skal ofte inn til ul, kansje blodprøver, vet ikke helt. skulle egentli på ul forrige uke, men jeg er på ferie nordpå, så var litt vanskeli. Første kontrollen er 31 juli. Vet ikke hvor ofte jeg skal dit ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 12. juli 2006 #20 Del Skrevet 12. juli 2006 Har du vært hos legen og sjekka at alt er bra? Hvor tidlig bør vi gå første gang? Vet du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 12. juli 2006 #21 Del Skrevet 12. juli 2006 Har ikke vært hos noen ennå, så aner ikke. Dro på ferie da jeg var 4+4, å kommer ikke hjem før jeg er 7+1. Blir sikkert å bestille time hos fastlege eller jordmor så fort jeg kommer ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 12. juli 2006 #22 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg ringte med én gang igår jeg, hehe. Har ikke gått over tiden enda.. Fikk time allerede i neste uke. Har selvfølgelig ikke skrevet ned når jeg hadde siste mens.. Men jeg hadde el på torsdag eller fredag for to uker siden.. Så jeg vet hvor gammel spiren min er, men ikke hvor mange uker jeg er på vei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 12. juli 2006 #23 Del Skrevet 12. juli 2006 hehe, hadde å lyst å bestille time så fort jeg testa positivt. Testa 2 dager før ikm. Men siden jeg skulle nordover gidda jeg ikke Lurer på hva de gjør på en så tidlig kontroll som det du skal... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 12. juli 2006 #24 Del Skrevet 12. juli 2006 jeg óg, hehe. Men jeg er litt engstelig, og vil så gjerne ha bekreftelse på at alt er i orden. Selv om det kanskje er fortidlig? Kommer du nordfra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 12. juli 2006 #25 Del Skrevet 12. juli 2006 Men hvordan kan de bekrefte det? De vil jo ikke kunne se noe på ul en gang... Skal du sjekke hcg stigning kansje? Uansett, får du sikkert helsekort å diverse, å det er jo kos å ha Jeg kommer fra ei bygd uttafor tromsø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå