Gjest Skrevet 12. juli 2006 #1 Del Skrevet 12. juli 2006 Er det sånn at de som produserer lite hcg og må vente lenge etter IKM på sterk posetiv test, har mindre garviditets symptomer? Og at de som har masse hcg og får tidelig posetiv test har masse symptomer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2006 #2 Del Skrevet 12. juli 2006 nei jeg prod lite hcgmen fikk sympt tidlig..men tilhører ikke hre mer pga sa i går men prøver å svare da klem lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugler Skrevet 12. juli 2006 #3 Del Skrevet 12. juli 2006 Samme her! Produserer lite hcg i starten, men er til gjengjeld svært sensitiv for endringene, så jeg får symptomer før testen slår ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 12. juli 2006 #4 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg produserer raskt hcg, har fått positiv test (10 dager etter el) 3-4 dager før ikm med begge svangerskapene mine. Og jeg har hatt flotte svangerskap. Det første var fint hele veien, var bare litt uggen fra uke6-10. Og i dette er jeg kommet ut i uke7 (6+2) og jeg er knapt uggen... Føler meg helt normalt bortsett fra oppblåst mage.. Hadde ikke mye symptomer tidlig heller nei, bare luft i magen.... klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå