Anonym bruker Skrevet 12. juli 2006 #1 Del Skrevet 12. juli 2006 hei leste du ble gravid m en gang etter en sa..når beg du å regne ijen til eggl da mistet i går jeg og blør nå takk for svar..lykke til m lille spiren oxo..klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 12. juli 2006 #2 Del Skrevet 12. juli 2006 Hei du. Jeg ble gravid etter første mens etter ma ikke sa. Hadde ikke el mellom ma og mens for jeg var ikke forsiktig i forhold til prevensjon, ville gjerne bli gravid fort igjen. Men tror du kan regne fra da du begynte å blø, og legge til 14 dager+ - så finner du el tipper jeg. Du lykkes sikker neste gang og blir du usikker spill på det slik at du får deg tidlig ul i uke 8-9 Det gjorde jeg, og denne gangen så vi hjerte banke og alt var som det skulle. Lykke til kjære du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2006 #3 Del Skrevet 12. juli 2006 oki så du ble gravid før du fikk noe som helst blødning?oki takk for godt svar ja jeg skal be om ul tidlig neste gang gjorde jo det nå oxo så jo at barnet lå der det skulle en uke før dette skjedde..men håper det går neste gang klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå