Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror du den har blitt mindre da? Kan jo hende du bare har vendt deg til at den står ut og kanskje ikke har blitt så veldig mye større på en stund? Sikkert ikke noe galt... Kanskje babyen ligger annerledes nå.

Lurer deg litt...hihi..:) Er sikkert ikke noe galt...:)

Jeg har vært mye plaget med at jeg er oppblåst, av og til merker jeg det ikke selv heller før det plutselig bare er borte på morgenen f.eks. Alt er nok i orden Tryne.. var nok ikke meningen at du skulle måtte være prøver såååå lenge før du ble gravid også skulle du miste i uke 15!!!! Vær glad kvalmen er borte, nyt dagen.. i morgen er den kanskje tilbake ;)

Vi får håpe det. Har tenkt på at hvis jeg skulle være så uheldig å miste nå, så er det toppen på uflaks, da må det ligge en forbannelse over meg. Kjenner det tar på å gå gravid, men var vel egentlig tyngre å ikke være det. jeg har vel egentlig vert bekymret i snart 2 år, så det er vel på tide at jeg må prøve å slappe av. kjenner jeg får mer og mer lyst på en babywatcher

Ja, skaff deg en babywatcher... Er kjempe fornøyd jeg altså. Sjekker bittelitt hver dag sånn at jeg vet alt er ok.

Det er vel sånn for oss som har hatt vannskeligheter at det er godt å kjenne den tryggheten med å høre hjertet, og gjøre det når man vil..

Jeg har iallefall ikke angret en dag på det, selv om babyen var vannselig å finne i begynnelsen..:)

Annonse

Skjønner jeg godt.. Tipper alt er i orden og at du om noen mnd føder en velskapt baby :)

Vet hva du mener med at det var tyngre å ikke være gravid, usikkerheten er det værste !! Nå har du klart steg 1, neste steg venter i nær fremtid og du klarer nok det også skal du se !! Så var det bare å klare 18 år (hele livet ) til med å være forelder... Gled deg :)

Hei!

Er 14+3, venter mitt 3.barn. Magen er helt normal om morgenen, men om kvelden popper magen fram. Til og med datteren min på 5 går og snakker om at mamma er gravid (hun vet det ikke ennå)...på kvelden. Jeg ble kvitt kvalmen i uke 11 - og deilig var det! Puppene er ikke ømme, men større enn normalt. Godt at de 3 første mnd er over sier nå jeg. (Mannen min synes ikke magen har forandret seg i det hele tatt, morgen eller kveld. Mannfolk!!!!!)

Hehe. jeg har hele tiden fått kommentarer på at det ser ut som jeg er mye lengre på vei, men nå i dag er det berre en liten kule som stikker ut. Jeg får prøve å gle meg til den ordinære UL 24.juli, så får jeg håpe jeg ser ett bankende hjerte. men når kjennte dere liv?? og HVOR kjennte dere det?

Hvorfor har du ikke fortalt det til 5-åringen enda? Bare nysgjerrig jeg altså :) Er så morsomt med lillejenta mi på 2 år, igår kom hun drassende med dokka si under genseren og påsto at hun og hadde baby i magen, og så lo hun så hun holdt på å miste dukka :) hihihi

Da jeg var på ul i uke 16 trodde jeg at jeg hadde kjent h*n i noen uker.. Men da drev h*n å sparket meg uten at jeg kjente noe.. Så jo at det var full aktivitet der inne, men kjente ingenting :)

Men fra da av ble boblingen sterkere, det var nemlig det det kjentes ut som... brusbobler i begynnelsen :) Men når det er sagt.. jeg er andre gangs og kjente det nok tidligere denne gang !

Hadde en MA i romjula (i 9.uke). Har en liten gutt med kromosonfeil, så vi har tatt morkakeprøve og i uke 18 blir det UL for å sjekke ryggmargsbrokk. Så vi foreldre tar ikke noe for gitt (har lært at det ikke alltid går bra..). Vil unngå at datteren vår blir skuffet dersom noe går galt. Men gleder meg til å fortelle henne det - blir nok kjempeglad. Ønsker seg flere søsken. I går lekte hun lege, mamma var gravid og skulle få tvillinger. Den ene ble født i går kveld, i kveld blir den andre født.

Håper jeg snart klarer å tenke at "alt går nok bra". Blir nok ikke før noen måneder etter fødselen - når barnet forhåpentligvis er frisk og fin!

Ventetiden er laaaang - og for unger er sikkert ventetiden enda lengre.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...