Gå til innhold

høye jenter som er lange i "midjen"....har dere oxo liten mage? jeg.....

Anbefalte innlegg

er 26 uker på vei (!) og har bare en liten mage!

folk tror enda jeg bare er litt "smålubben" er 173cm høy,lang i livet og har en bebis som er faktisk 5% større enn gj,snittet i magen...MEN for jeg aldri skikkelig kulemage jeg da?

jeg ser kun gravid ut om jeg har en lang tettsittende t.skjorte/kjole på meg.!

har forøvrig lagt på meg 12kg! men det er mest på lårene og rompa synes jeg.................

Fortsetter under...

Dette skal du bare være glad for! Bedre plass til den lille betyr bla at du blir mindre tungpustet osv. Det sa jordmor til meg, som er 184 cm og like langt på vei som deg. Har fått en søt liten kul og er storfornøyd. Vi blir sikkert store nok til slutt...:-) Du ser helt sikkert flott ut!

så det er derfor jeg ikke har blitt tungpustet...ei jeg kjenner er omtrent like langt som meg og ekstremt tungpustet allerde....så jeg har liksom aldri sjønt hvorfor jeg ikke har blitt det....men så er denne jenta jeg kjenner kun 156cm høy også ! :-)

Gjest leelu23 *25.11.2006*

Det varierer sikkert veldig.

Jeg er 20+6 idag og har fått en ganske rund og fin mage.. alle ser jeg er gravid og jeg har laaang midje og bredt bekken (jordmora sa også dette at da var det massevis av plass til babyen)

er forøvrig 181

Hmmmmmmmmm!

Jeg er 176 og har vært tungpustet siden jeg var noen uker gravid! Jeg går trapper, bor i 5 etasje og fikk opp kondisen etter at vi flyttet hit, men etter at jeg ble gravid stoppet alt, jeg peser og svetter og det før jeg hadde antydning til mage. Jeg var sikker på at det var et av graviditetssymptomene...

Jeg har fått større mage, men jeg var ikke flat i utgangspunktet så den er ikke kjempestor. Jeg er 21+4.

Annonse

Hehe - jeg bor også i 5. etg og har vært flink å ta trappene. Men nå er det helt over på heis altså... Har hatt litt komplikasjoner og fått trim-forbud, så det har jo ikke gjort underverker for pust og kondis akkurat da.

Er 1,77 og i uke 22. Var ikke veldig slank i utgangspunktet, men det er vel ingen som er i tvil om at jeg er gravid nå lenger. Det er kanskje fordi jeg venter tvillinger da. Har lagt på meg 5-6kg, men har ikke fått sånn fin og rund mage - er bare blitt litt svær over det hele liksom... Har i grunnen bare sett feit ut frem til nå :/

Hei dere høye jenter! Vær glad for den lille magen så lenge det varer.... :-) hm, dere skjønner- jeg er liten og det er veeeldig slitsomt å gå som høygravid nesten fra 4. måned.... selv om man fort får kulemage som ser veeeldig gravid ut, så blir det som å gå høygravid nesten hele veien. Dette er min 2. gang så jeg vet også hva jeg snakker om fra sist. Er nå "bare" 4 mnd., men føles som 7. ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...