Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 Jeg må bare høre med dere om hva dere tror kjønnet er. Håper min lille ikke er sjenert, for jeg VIL vite kjønnet:-) - jeg har mistet en tvilling i uke 6-7 i SA -ikke vært kvalm overhodet -Magen kom tidlig (er 3.gangsfødende) -Har to sønner fra før - har mistet i 4 SA(inkl. tvillingen nå) Kanskje det har noe å si. -lå litt under det normale på symfysemålet den 22.06 -har gått opp 5 kg allerede, fra 55 til 60! - termin etter siste mens er 10.des -har selv guttefølelse, men trodde feil i sist svangerskap for da trodde jeg det var jente helt til vi så en tissefant som stod rett ut på UL Har dere noen formening om hva dette blir?
M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 hmmm,veldig vanskelig å tippe på kjønn.... men tror kanskje d blir ei lita pie denne gangen:)
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2006 Noen fler som vil tippe? Ca 4 timer igjen :c) Kom igjen jenter!
Hanne og jentungen Skrevet 13. juli 2006 #5 Skrevet 13. juli 2006 Tipper jente (for det er det jeg vil ha selv), og så må du kose deg masse på UL:)
marguritten Skrevet 13. juli 2006 #6 Skrevet 13. juli 2006 tja..det er jo enten eller.. men tror det er en liten jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå