Gå til innhold

ang. bilstol til småttiser!

Anbefalte innlegg

Heisann! Tenkte bare å minne dere alle på at det går an å leie bilstol til knøttene våre hos helsestasjon og enkelte utstyrsforretninger. Man betaler et depositum som man får igjen helt eller delvis ved innlevering av bilstolen. Det varierer veldig hvilke seter en kan få der, men er man heldig kan man få splitter nye seter i beste kvalitet - og det er jo verdt å sjekke før en freser ivei godt over tusenlappen på egen hånd :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5615421-ang-bilstol-til-sm%C3%A5ttiser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror faktisk vi ender opp med å kjøpe nytt. Svogeren min leide, men de angret etterpå. Setet var fint og nesten nytt, de måtte ut med 700 kroner for de 6 månedene de leide. For det dobbelte kan man få et nytt sete som man enten kan bruke til nestemann eller selge på finn.no for halv pris:) Da vet man i allefall hva man får:)

Vi kjøpte nytt til førstemann til ca 1200kr og kommer til å bruke dette til knøttet i magen også når h*n kommer :)

Tenkte bare å tipse om at det kan være en grei ting å sjekke ut, er mange her som lurer på dette med bilstol og syns det er dyrt... Et par jeg vet om betalte bare 500kr i depositum, fikk igjen 300 av dem da de leverte inn setet igjen til helsestasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...