Gå til innhold

hei hei alle sammen=)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har akkurat logget meg inn her..eg 8 uker på vei...er veldig bekymret for MA som jeg har lest eb del om her nå...har blødd litt......jeg er jo hypokonder i tillegg..:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei og velkommen hit ;) jeg har vært her siden uke 4 og er nå 10 uker på vei ...har å vært kjempe bekymret for ma/sa fodri det er blitt skrevet så mye om det her inne ...men de siste ukene har jeg lagt tankene fra meg og heler holdt meg på skravlesiden der det ikkje er så mye snakk om det ;)

 

håper det går over eterhvert og at du slipper de tankene ;)( ønsker deg lykke til ;)

 

klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

Det å ha litt blødning under svangerskapet er jo ganske vanlig, så det trenger overhodet ikke å bety at noe er galt. Jeg skjønner godt at du blir bekymret av å lese om SA/MA, det blir vel nesten alle som er her inne. Men du får tenke på at det er sjelden det skjer, i uke 5-8 er det nesten 90 % sjanse for at det går bra og etter det blir bare sjansen bedre og bedre.

Så prøv å ikke la bekymringene overskygge gleden, du skal se at dette går helt fint! :D

(og om du er veldig bekymret så kan du jo ta deg en tur til privat UL, det er veldig beroligende å se det lille hjertet som banker og slår..) :)

 

Lykke til!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for kjempe svar:-) slike svar gjør meg mindre bekymret.jeg tror jeg skal ta en tlf til legen for spør om jeg kan få en time til ultralyd...men som sagt så er jeg hypokonder( jeg tror jeg har f.eks. kreft i magen,selv om det ikke er tegn på noe som helst) derfor er jeg redd at di skal finne noe under ultralyd...det tar ganske mye på å være så redd...klarer aldri å slappe av...og det me MA ,jeg var ikke redd for det før jeg kikket her inne..mn så er det jo mye godt å lese her og=) Når jeg har blødd har det vært mørkt/brunt blod.Da har jeg tenkt at det kan være være dødt..jeg begynte og blø dagen etter vi hadde hatt sex...så det var nok det som startet det..åsså sluttet det en uke før det kom til bake ca 2 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...