kokosbolle Skrevet 12. juli 2006 #1 Del Skrevet 12. juli 2006 Heisann. Jeg prøver å være lykkelig over at jeg skal bli mamma, og jeg gleder meg masse, men blir deppa over kvalmen og humørsvingningene. I går når jeg og samboeren spiste middag spurte jeg hvordan det gikk med samboeren til en kompis av han som skal bli mamma i oktober. Han nærmest skrøt av henne og at hun ikke hadde vært dårlig i det hele tatt, og at hun aldri klaget når hun evt. var syk. Følte det som den giftpilen til meg, for jeg vet at jeg ikke har vært lett å leve med når jeg var som kvalmest. Jeg er bare kjempemisunnelig på de som er gravide som ikke har noen plager, og er ikke sur på de i det hele tatt,men det er vel ikke riktig at jeg skal få dårlig samvittighet fordi jeg er dårlig? jaja, ble litt klageinnlegg her nå, men følte for å få det ut. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5615165-nedfor-pga-kvalme-og-hum%C3%B8rsvingninger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. juli 2006 #2 Del Skrevet 12. juli 2006 Heisann. Veit akkurat hvordan du har det.Er 23 uker på vei og spyr ennå .Idag spydde jeg ikke.Kryss i taket !!!!! Det tar utrolig mye på å ha det slik.Med meg enda det med en diger smell på mandag.Har fått tilbud om psykolog.Har ellers også hatt det tøft.Men kvalmen tapper all energi fra deg,en orker bare å stå opp om morgenen.Naboen her er gravid.Hun er i knall form og orker 1000 ting.Blir misunnlig jeg.Jeg også vil være super frisk og flott gravid.Ikke føle meg som en løvetann...En vissen en. Håper du snart er kvitt kvalmen da stiger humøret mange hakk. Klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5615165-nedfor-pga-kvalme-og-hum%C3%B8rsvingninger/#findComment-5616732 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå