Gå til innhold

barna hos pappaen annenhver helg??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei,og takk for svar!:) jeg får utbetalt dagpenger fra aetat og har bare 20 uker igjen med utbetaling derifra.så klarer jeg ikke få meg jobb før den tid,har jeg kun utbetalt barnetrygd og kontatstønad i mnd.når dagpengene stopper opp,og det er jo ingenting å skal klare seg med på en voksen og 2 små bleiebarn...er redd jeg blir å slite økonomisk,men nesten bedre det en å fortsette i dette forholdet..:(

Ok, skjønner...Dersom du ikke finner jobb innen da har du ihvertfall krav på overgangsstønad på ca 9600,- pr mnd før skatt- søkes via trygdekontor og kan gis inntil 3 år uten krav om aktivitet ifm jobbsøking e.l.. Du vil også ha krav på barnetrygd på ca 10-12 % av fars lønn avhengig av antall dager barna overnatter hos far, barnebidrag for 3 barn(ett mer en du har), samt skatteklasse 2 som tilsvarer en 800 kr mindre å betale i skatt hver måned. Du vil også ha krav på kontantstøtte for barna om de er mellom 1 og 3 år. Så du vil nok få utbetalt ca. 7500+ barnebidrag ca 2800?+barnetrygd ca 2700+ 3300(x2?). Så minimum ca 16300 pr mnd, kanskje mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...