Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 12. juli 2006 #1 Del Skrevet 12. juli 2006 Gratulere så masse som storesøster! ;o) Kan jeg spørre om hvor gammel moren din er og du? ;oD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt og jente og ei i hjerte Skrevet 17. juli 2006 #2 Del Skrevet 17. juli 2006 Hei jeg er snart 22. Mamma og pappa er skilt så det er igrunn bare halvbror da;) Men har alltid ønsket meg en lillebror, selv om han kom i det seneste laget;) Pappa er 50 og samboeren hans er 39. Hun har en sønn på 4 fra før. Litt rart for jeg merker så stor forskjell på mamma og pappa. Mamma er kjempe glad for å bli mormor mens pappa har forberedt seg til pappa rollen og er ikke helt klar for morfar. Hvordan er det med dere? Har du flere søsken? Vi er tre jenter fra før og den eldste er 28. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 18. juli 2006 Mamma er 40.... Jeg 23, broder`n 18, søs 13 og minsten på 2uker..... føler meg litt mer som tante enn storesøster egentlig... men det er jo sååå kos med de små! ;o)) Pappa`n min er 41 og har to jenter på 5 og 3år.... Har desverre ikke så mye kontakt med de, men vi møtes nå 3-4x i året da! Så jeg og har "bare" halvsøsken.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå