Gå til innhold

Mange her som får to tette?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er nok enig med deg der ja :)

Har bare fått hørt så mye i det siste at "ja dere er kjapt ute med nestemann ja hehehe her kommer det stor barneflokk ja heheh" og alle sånne teite kommentarer. Så det virker som om noen mener 2 1/2 år er tett det og... men nei - jeg holder nok med deg :)

Annonse

Dere som får/har to tette...er det mye stress eller er det å anbefale? Jeg venter min første 1. november og har lyst på mange barn. Jeg blir 32 i år så tenker å ikke vente alt for lenge med nestemann. Også i forhold til jobben min så er det en type jobb hvor det nesten er bedre å bli borte en lengre periode enn å komme tilbake et års tid for så å måtte skaffe ny vikar igjen. Jeg tenkte at hvis jeg får to veldig tette så kan jeg bare ta noen måneder ulønnet permisjon imellom de to... Er dette å anbefale eller er det bare stress og bedre å vente? Lurer også på hvordan det er å gå gravid samtidig som du har en liten baby som trenger mye kos, stell og oppmerksomhet 24 t i døgnet.

Det er ikke ille med to tette altså, syns det er veldig kos jeg. Det er nøyaktig 1år og 14dager mellom mine to første. Det var ikke planlagt, men kunne aldri tenkt meg noe annet nå i dag. De har utrolig mye glede av hverandre, de leker og slåss som bare det :o)

Når minstemann kommer nå i oktober blir det 3år og 2mnd fra eldste frøkna og 2år og 1,5mnd fra gutten.

Men sant skal sies, det kan være utrolig hektisk til tider! Som mamman min sa, det blir ikke værre enn hva du gjør det til selv :o)

Lykke til =0)

her blir det 12 mnd og 4 dager i mellom. Om ho kommer til termin da.... første man kom nemlig 5 uker før. Er blitt mobba en del for at det er så utrolig tett. Tabba meg litt ut på det første legebesøket foresten da legen skulle skrive om vi er medlem i den norske stats kirke spurte han om vi var medlem i noe tro samfunn, jeg rødma og stora frem at det ikke var helt planlagt.. hehe da bare lo han av meg og forklarte meg hva han mente.. hi hi kløna!! Jeg ammer ikke men de fleste amer jo når barnet er 1 år da.. eller?

Skal ha to på en gang jeg. Så her blir det nok å henge en i hver pupp ja :)

Det er 18 mnd mellom meg og broren min, og vi hade veldig mye glede av hverandre i barndommen! Har to eldre søsken også, men de var for store til å leke med (dvs de gadd ikke ha med lillesøstera si...) Men har veldig godt vennskap med søstera i voksen alder da :o)

Ble vel kanskje litt avsporing detta da men....

Annonse

Jeg skal ha barn nr 2 i Desember. Det blir 18 mellom mine. Synest det var godt å lese atte det er mange som har to tette. Har fått mange kommentarer fra folk om att vi kommer til å få det travelt osv videre. Så jeg har vært lit bekymret over situasjonen. Men mange har jo klart det før meg, så det går nok bra!

Vi får 2 år og 10 mnd mellom de to første, og så 15 mnd mellom 2. og 3... ser for meg en hektisk tid framover, men tror nok ungene vil få stor glede av hverandre!! Men har sagt 3. ikke får lov å komme til verden før storesøster sin 4-års dag er ferdig feiret!! Dn er på dagen 1 mnd før termindato... hehe.. Venter foresten også i november!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...