fått en flott gutt!! Skrevet 12. juli 2006 #1 Del Skrevet 12. juli 2006 Hvordan har dere det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 12. juli 2006 #2 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg har termin 20 februrar:-) Har det bedre enn de tidligere ukene, er ikke så kvalm og trett lenger. Kommer å går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fått en flott gutt!! Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 12. juli 2006 Hei så kjekt da, har du vært på tidlig ul? Er 8 + 3 jeg i dag. Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lnamor høygravid!!!!!!! Skrevet 12. juli 2006 #4 Del Skrevet 12. juli 2006 JA!!! Jeg fant ut jeg var gravid i går, så jeg er fortsat i sjokk, men foreløpig termin er 20.februar. Er kvalm, slapp og har dundrende hodepine. Men glad..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 12. juli 2006 #5 Del Skrevet 12. juli 2006 Hei Jonasimagen! Jeg var på ul når jeg var 6+4 for å se at det var noe der og at hjertet slo:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 12. juli 2006 #6 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg er forresten 8+5 i dag:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugler Skrevet 12. juli 2006 #7 Del Skrevet 12. juli 2006 22.februar er vår termin satt til, så jeg er 8+0 i dag. Var på UL for nøyaktig en uke siden og da slo hjertet i supertakt Jobber fullt og er veldig sliten og uvel på kveldene, håper det roer seg ganske snart... Dette er min andre og jeg sliter allerede med bukseknappen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 12. juli 2006 #8 Del Skrevet 12. juli 2006 jeg har termin 25 februar. formen er litt opp og ned,men mye kvalme og trange bukser allerede.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbarosa Skrevet 12. juli 2006 #9 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg har termin 21 februar! Så godt å høre at det er noen som er bedre i formen allerede! Legen min har sagt at det er en topp i hormonnivået i uke 9, så jeg håper veldig at formen bedrer seg snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusers med vesla Skrevet 12. juli 2006 #10 Del Skrevet 12. juli 2006 jeg har termin 20 feb.... føler meg egentlig ganske bra.. har ikke vært kvalm i det hle tatt, med unntak av et par dager... jobber på sykehjem, så det er nok grunnen--- noen andre her som er kjempe trøtte?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FannyFanny Skrevet 12. juli 2006 #11 Del Skrevet 12. juli 2006 Hei - jeg har termin 24. februar - og formen er ikke så aller verst - men er en del trøtt, tar en liten "tuppelur" stort sett hver dag midt på dagen (når min lille jente på 1 år sover), og tisser mye (også om natten). Kjente dessverre første kvalmebølgen i dag - så gjør mitt beste for å fortrenge den! ) Late som om den ikke kommer, så kanskje går den bort helt av seg selv? ;o) *håpefull* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elias og Kristians mamma Skrevet 12. juli 2006 #12 Del Skrevet 12. juli 2006 jeg har termin 24 februar. har vært veldig kvalm i ca to uker, men nå ser det ut som om det begynner å gi seg - heldigvis!!!! har sommerferie og det er bra for da kan jeg bare konsentrere meg om min to og et halvt år gamle sønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothica Skrevet 13. juli 2006 #13 Del Skrevet 13. juli 2006 har termin rundt 23 feb.. de er ikke sikre på om det er 23 eller 25.. 1mann her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*2 søte små* Skrevet 14. juli 2006 #14 Del Skrevet 14. juli 2006 Hei! Jeg har termin 24.februar (foreløpig iallefall)! Formen har vært veldig opp og ned med kvalme, hodepine og i det siste har jeg vært veldig øm i bekken området. Flere som opplever dette? Klærne er trange allerede og en liten mage har dukket opp. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heisve Skrevet 14. juli 2006 #15 Del Skrevet 14. juli 2006 jeg har og termin 20 februar=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catine Skrevet 14. juli 2006 #16 Del Skrevet 14. juli 2006 Hei! Jeg har termin 23 februar og er 8+3 idag. Føler meg ganske bra. Er litt uvel tidlig på dagen, men ikke særlig kvalm. Ellers så er jeg veldig trøtt (må alltid ha en hvil midt på dagen), har mage allerede og litt større bryster. Har vært litt bekymret den siste tiden, er så redd for at noe skal gå galt, men nå føler jeg at det går bedre og tankene blir mer positive. Har lyst å bare nyte graviditeten -da går kanskje ukene fortere til den 12 uken:) Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 14. juli 2006 #17 Del Skrevet 14. juli 2006 Hei! jeg har foreløpig termin 19 februar.. er i ok form... har vært konstant uvel i litt over 2 uker, men dette gikk sakte men sikkert over forrige helg... (takk og lov!!!) hehe.. (håper så klart at dette er av normale årsaker og ikke at "galt"noe har skjedd...... ) Men trøster meg med at jeg ikke har hatt så mye som en drååååpe blod i trusa.... :oD er nå en del trøtt og sliten... og må ofte ha en duppelupp på ettermiddagen!! hehe.. men jeg klager ikke!!! alt det er verdt d når jeg vet hvorfor!! hehe ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 14. juli 2006 #18 Del Skrevet 14. juli 2006 Hei! Jeg har foreløpig termin 28. februar. Er trøtt som en dupp men ikke noe kvalme heldigvis. Gleder meg til første sjekken hos lege :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klar for #2 Skrevet 14. juli 2006 #19 Del Skrevet 14. juli 2006 Har termin 25, og er i knallform. Ikke vært kvalm eller noe, og er veldig glad for det. Har hatt mye hodepine da,men tenkte ikke på at det kunne ha noe med graviditeten å gjøre. Men nå vet jeg det hvertfall. Og så har jeg måttet begynne med insulin, men må man så må man, så det går bra det. Håper de resterende 7 månedene forløper like smertefritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. juli 2006 #20 Del Skrevet 14. juli 2006 Har termin 11. Februar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå