Gå til innhold

positive grav-tester..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hallo der alle gravide!

 

Er det noen som har erfaring med veeeldig svake streker på tester fra billige-tester??? Jeg reiser på utenlandsferie i morgen tiiidlig, og tok en test bare sånn for sikkerhets skyld i dag (ikm på søndag). Der er det en svaak rosa strek! Kan det være en juksestrek???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min billig test (strips) ble veldig svak positiv 3 dager før ikm.. Og billig testene blir visst ikke så veldig sterke har jeg hørt.. Så det er fullt mulig at du er gravid ja!!! :0)

Kjøp deg en CB stav test, de kan du ta tidlig. Da kan du lett sjekke om billigtesten har rett eller om den bare lurte deg.. CB er en sikker test..

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en veldig svak strek med tester fra billige-tester fire dager før ikm. Så svak at jeg nesten ikke kunne se den, men den kom opp såvidt før fem min hadde gått. Så vidt jeg har skjønt er det ikke en juksestrek hvis det er farge på streken, hvis den er grå kan det bare være en skyggestrek. Jeg testet sterkere og sterkere for hver dag, og to dager før ikm var jeg helt sikker. Testet da med cb digital midt på dagen. Siden du tydeligvis også produserer hcg fort kan det hende du får samme resultater. (jeg er 5+2 i dag)

 

Så jeg vil gratulere deg, du er nok gravid! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret. Skal skaffe CB-test ASAP! Og urinprøveglass, for jeg tar sannelig turen innom legen også, det er like greit i og med at jeg reiser på ferie i morgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...