Gå til innhold

Noen som har hørt hjertelyden hos legen før uke 12??


Sgt sweetie prøver på en til..

Anbefalte innlegg

Jeg er 8+5 i dag og skal til første legebesøket,men kan legen finne hjertelyden så tidlig, noen som har opplevd det. Jeg fikk høre den når jeg var på ul 6+4, men det er jo noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på det samme! Jeg har snart fullført 10 uker og skal til jordmor i morgen....kan det være håp om å få høre hjertelyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du HØRE hjertelyd når du var seks uker på vei???? Det var litt tidlig, legen min ville såvidt høre når jeg var 12+4, fordi han var redd for at vi ikke skulle høre noe, og om vi ikke hørte noe at jeg ble bekytmret. Man kan se den på UL når man er 6+4 da...:)

Men tror faktisk ikke man kan garantere at man hører noe når man er 8+5...:) Går jo ann å høre, men ikke bli bekymret om du ikke hører noe. Om du har sett hjertet er nok alt ok nå også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg spurte om jeg kunne få høre hjertelyden når jeg var på ul og det fikk jeg:-) Det her var ikke hos vanlig lege, det var på Volvat. Var på UL der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på ultralyd i uke 5. Da såg de ikke noe hjerteaktivitet, så jeg måtte komme tilbake i uke 8, og da var det ihvertfall aktivitet der=) går inn i 12.uke nå=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia.

Jeg hørte hjertelyden hos jordmor i uke 9+4,d jeg gikk med nr.1. Ho var forfær selv også,for ho sa det ikke var så ofte man hørte hjertelyden så tidlig. Jeg syns det var veldig koselig..:-)

 

Men legen hørte ikke i uke 10-11, (jeg gikk med nr.2 ),hun trøstet meg med at jordmødrene er så mye flinkere med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

Har nettopp vært på 2. svangerskapskontroll (er i dag 10+4) og er nå overlykkelig:o) Legen sa vi kunne lytte etter forsterlyd for moroskyld, men at det nesten aldri var mulig å høre så tidlig. Vanlig å vente til uke 12-13, sa hun. Men det ble et stort øyeblikk der vi kunne høre fosterlyden klart og tydelig, og gjett om jeg ble glad?!? Nå kan jeg reise på ferie med lett hjerte og glede meg over babyen som lever !!! :o)

 

God sommer jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...