trebarnsmamma? Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 Hei, gutten min er litt over 2 uker gammel, og nå hadde ammingen gått seg til så fint her - nå har han imidlertid begynt å ta hyppige pauser i ammingen og nappe og dra i brystvorten m munnen. Hva ialle dager holder han på med? (Jeg har mer enn nok melk, og gutten har hatt fin vektøking).
Blomman Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 noen bare driver på sånn, slapp av og ta deg god tid, det går seg nok til igjen. ettersom hn blir større og nysgjerrig må du kanskje amme skjermer for å holde fokuset på puppen. Kansje du nå og må legge deg på sengen, i et litt mørkt rom og amme når baby litt søvnig hvis det blir et stort problem. Ta da kontakt med ammehjelpen. se www.ammehjelpen.no - der finner du tlf nr, email, chattemulighet og det meste annet om amming
It's all about me Skrevet 12. juli 2006 #3 Skrevet 12. juli 2006 Det tar en baby ofte bare få minutter å spise seg mett, etter det er det mange ganger bare kos. Så kanskje du rett og slett blir brukt som smokk??? Jeg vet iallfall at jeg ofte blir brukt som det )
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2006 #4 Skrevet 12. juli 2006 Gutten min gjør det samme. Han er snart to måneder, og roer seg veldig godt ned med å ligge på puppen. Plutselig blir han helt hyper og napper og drar i puppen, og så roer han seg ned igjen. Jeg tror bare det er kos....
trebarnsmamma? Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2006 Tusen takk for fine og gode svar! Har kortet litt inn på tiden han får ligge ved hvert bryst nå, og da har tullenappingen avtatt... Han er nok bare en skikkelig suttegutt, hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå