Gå til innhold

Sliten i magen!


kosemoms♥med ny spire

Anbefalte innlegg

Har termin 16.juli (bare 4 dager:-)

har hatt så mye kynnere at nå er jeg rett og slett sliten i magen...vært flere dager hvor jeg tenker "nå skjer det noe i natt"

men neida, må vel inse at denne gutten ikke kommer før etter termin!

Er vel som mor si...må skje i eget tempo, hihi;-)

 

Siste dagene har det vært mere mensliknende smerter som sitter i ryggen også!

Noen som har hatt samme problemet med kynnere? noen råd på hva som hjelper???

 

Utolmodig høygravid:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg har også ein del kynnere.

 

Våkner mange ganger i løpet av natta, enten av at magen kjennest ut som den skal sprengest eller at babyen sparker så hardt at det gjer ilt. Prøver å tisse, men kjem ikkje så mykje. Må gjerne gå litt for å roe babyen eller for at kynnerane skal gje seg. Av og til er eg lenge våken.

 

Har fått beskjed om at det er lurt å være utkvilt til fødselen, men det er jo ikkje så lett når eg klarer å sove max 2 t sammenhengande!

Det er vel kroppens måte å forberede til våkenetter....

 

PS. Eg hadde termin i går, men regner med å gå ca ei veke over fordi mamma gjorde det alle gangane.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin samme dag som deg 16.07.06

Sliter selv med nærmest konstante kynnere. Nesten helt umulig å være ute å gå. Mens smertene har økt og jeg har også hatt noen små blødninger, så vi får se hva som skjer med oss da. Håper ikke det skal fortsette slik så lenge på overtid! Stå på klæm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt her å leste nå med mensmurring og plutselig kjentes det ut som om babyhodet prøvde å ta i ett tak nedentil og ut...ikke kjent det før, men ikke vondt heller så jeg får se om det går fremmover. Litt kvalm og vond mage idag også...får se om det bare er jeg som lever i håpet. Men det klemmer veldig på blæra og nå og baby er i bevegelse...nei, det er vel sikkert ittno' :( Har ikke hatt blødninger heller...skal til JM fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 16.07 og sliter stadig med disse sammentrekningene..slitsomt.Har gått med avkortet livmorhals og 2 cm åpning en stund nå,men ser ikke ut til at noe skal skje med det første.Slimproppen har også gått.Har jo ikke termin før om 4 dager så skal vel ikke klage jeg...men er så utrolig spent:)Ryggen føles ut som skal knekke pga smertene.Nei huff å huff,synd på oss ja;) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt noen blødninger men MASSE utflod, nesten så jeg tror det er vannet som har gått av og til...

 

Ventetiden blir liksom lengere av å ikke få gjort så mye, fordi det gjør så vondt!

Håper han kommer i helga jeg:-) eller rett etter... håper vi ikke går lenge på overtid!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har også fått beskjed om å "stjele" søvn igjenom hele døgnet for å være utvildt hvis fødselen kommer...men neimen om det er lett med en steinhard mage...eller en liten gutt som turner som om han hadde all plass i hele verden, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at babyen ikke beveger seg så mye når det er rier som er på gang?

Lurt litt på det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...