sandnes Skrevet 12. juli 2006 #1 Del Skrevet 12. juli 2006 i Uke 7. Kjenner meg ikke så veldig gravid egentlig. Litt ømme bryst og litt stikking i magen ellers ingen ting. Flere som har det som meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 12. juli 2006 #2 Del Skrevet 12. juli 2006 Hei sandnes Jeg tror det er like vanlig å kjenne endel som det er å kjenne lite symptomer.. Jeg er i uke 7,, dvs. 6+2 i dag og jeg kjenner lite til at jeg er gravid.. Jeg har ikke ømme bryst, men selve knoppene er litt ømme. Av og til har jeg ømhet i livmorregionen, men store deler av dagen er jeg symptomløs der nede.. Jeg er litt oppblåst da,, that's it.. Føler at jeg er på kanten til å bli uggen av og til, men det slår aldri ut ordentlig. Så jeg er frisk som en fisk og har det helt topp!!! Vi er jo heldige som har det sånn da!!!!!!! Men det er jo lett å bekymre seg litt, siden vi ikke "føler" oss gravide hele tiden... Vi får nyte hver dag og se frem til uke 12 og fremover når den vesle kulen på magen forsiktig kan kjennes.. Gleder meg.. (Jeg kjente livmoren godt av og til fra uke 8-9 av sist gang) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liten luring... Skrevet 12. juli 2006 #3 Del Skrevet 12. juli 2006 Hei Sandnes! Jeg har en dag igjen på første trimester, og har vært i fin form hele tiden. Bare litt ømme bryster og stikking i magen som du sier. Hadde ett par uker, ca 8 og 9, som jeg var litt småkvalm om kvelden. Da hjalp det med en dundersalt... Men jeg har ikke kastet opp. Det eneste er at blæren til tider har vært ganske liten... Så bare nyt at du er i så god form! Kanskje du slipper kvalmen du også! Kos deg og nyt svangerskapet! Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmenzita Skrevet 12. juli 2006 #4 Del Skrevet 12. juli 2006 Joda,formen er på topp!! Kjenner litt som deg + at jeg er litt mer trett en vanlig. Men ska ikke klage,håper virkelig det fortsetter slik!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Farmgirl Skrevet 12. juli 2006 #5 Del Skrevet 12. juli 2006 Hei Sandnes! Fra Sandnes eg og. Eg har vore litt oppblåste, å veldig trøtte...-men d e alt. Va akkurat likt som sist. E e 5+5, termin 16.mars. Din termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå