Gå til innhold

TIL DERE SOM KLAGER...

Anbefalte innlegg

For det første tar det lang tid å spå kvar enkelt,det går fort ein time berre på å svare eitpar stykker,og som regel kjem det fleire spørsmål etterkvart hos same.

Me har heller ingen plikt til å svare nokon.Dette er noko som me set å gjer gratis,innimellom alt det som er heime.Eg synest det er kjekt,men jammen er det mange som spør her inne og,og skulle ein rekke over alle,måtte ein sete lenge her.Og det er fritt fram å ringe spå telefoner når ein vil ha raskt svar.Men det koster jo sjølvsagt.Men ein kan ikkje alltid få både i pose og sekk.Sjølv ringer eg om det er noko eg lurer på her og no.Klart det koster,men ein har valget sjølv.

Å sitte å spå med fem unger rundt seg kan ein jo prøve nokon kvar å sjå kor lett det er.Det er jo faktisk sommerferie,og alle er heime.Og faktisk er det masse i ein heim,samt me har andre prosjekt utenom.

Me set å spår på godviljen vår her inne,og ein blir ganske tappa etter ei stund skal eg sei.Men som sagt,eg synest det er veldig kjekt,og set veldig pris på de som skjønner det,og setter pris på innsatsen vår her.

Må dere alle ha ein fin sommer,og så stikker me nasa vår innom når me har tid,lyst,og ork.Stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5614073-til-dere-som-klager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns du er veldig flink jeg... Respekt fra meg har du også.=o)

Du får kose godt med ungene nå i sommerferien. Jeg koser og klemmer gutten min omtrent hver 10 min. =o), og håper nå at neste mann kommer snart=o) Går i barnehage, så det blir ikke så mange timer med kos, så helga er hellig for meg. Hehe helt utenfor temaet her.

Så det jeg vil si er at du bruker tiden du trenger og orker, så for de som syter og venter på svar vente. ( blant disse, innimellom, Meg, og er ikke så stolt av meg selv) =o).

Og tusen takk for at du har svart på innlegget mitt=o)

Masse sommer klemmer og koser fra meg

=o)

D e jo helt sykt at d e noen som klager på at dokker bruker fritiden dokkers på å spå andre, GRATIS! Syns du og de andre gjør en fabelaktig innsats, kan ikke forstå at dokker har tid til d. Men setter kjempe stor pris på d!!!!

Forresten Nattinatt d du har spådd meg føler jeg stemte bra. E kjempe fornøyd me svaret jeg fikk:)

Go sommer til deg og de andre som spår:)

klæm

Syns du og de andre er kjempe flinke og dere trenger også ferie som alle oss andre. :-) Spå når dere har lyst og ork og ikke bry dere om de som klager. Dette er noe dere gjør frivillig, så ta det når det passer.

Ønsker deg og din familie og de andre spådamene en Riktig God Sommer. Nyt solen og barna i varmen, kos dere masse.

Klem fra Unni. :-)

Annonse

Må bare få sagt jeg også hvor imponert jeg er over dere som bruker så mye gratis tid på mennesker dere ikke kjenner! Det må jo nesten være en dags arbeid denne spåinga her inne, synes det er så mange forespørseler hele tida, så skjønner godt at dere bruker litt tid på å svare. Selv fikk jeg svar fra deg dagen etter så det var jo kjemperaskt!Dere er kjempeflinke og gjør en kjempeinnsats på oss nysgjerrige!

Men ikke slit deg ut nå, tenk på deg selv og din egen familie og ikke bruk for mange krefter på oss!! Å ha fem barn er vel nok arbeid det..

Tusen takk for at du har spådd meg tidligere, og ha en riktig god sommer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...