Gå til innhold

Tusen takk til Theaokt = )

♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥

Anbefalte innlegg

I går hadde vi et nytt bimtreff for Drammensregionen i Sande. Hjemme hos Thea var det ordnet til for kos og moro :)

Nydelig mat og hyggelige folk... Hva mer kan man ønske seg på bimtreff ?

Tusen takk snuppa for en kjempekoselig kveld.. Blir forhåpentligvis ikke så lenge til neste treff : )

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5613775-tusen-takk-til-theaokt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk Theaokt! Jeg hadde det kjempe koselig til tross for at jeg var den eneste uten baby i magen. Og da vi hørte på hjertelyden til bebisene til de fleste av dere, så ble ikke ønsket om å få barn noe mindre. Kom skikkelig rørt hjem til min kjære og tutet ut: "Jeg vil også ha baby i magen slik at jeg kan høre hjertelyden!" Hehehe...

Litjpia !!

Du får nok snart en bebi i maven din som vi alle sammen skal stå og høre etter hjertelyden på :o) Bare for deg !!!

Tusen takk for en kjempekveld - hehehe....ble sent.

Maten var kjempegod og oppvartning var på topp.

Skikkelig stilig hus du har :o)

Men....jeg skulle ikke hatt kaffen...kom hjem og klarte ikke å få sove.

Jeg tisset 6-7 ganger i natt - og da var det full dose hver gang !! og jeg ble sulten så jeg måtte lage meg toast kl. 3 på natta....

Så er rimelig trøtt i dag - begynte kl. 9 i dag.

Men gleder meg til noe slikt igjen !!!!

Etter mitt lille raseriutbrudd da jeg kom hjem igår etter jobb så har sambo vært effektive i de timene jeg var borte på treff.

Kom hjem og så han hadde rydda gangen, stua og kjøkkenet :o)

Det var det jeg var flyyyy forbanna igår om....stakkars.

Var ikke meningen å gi ham dårlig samvittighet, er ikke bare han som har rota. Men når jeg er stressa - pga. situasjonen nå, så hakker jeg løs på ham. Jeg som hadde tenkt å gjøre det selv - må bare blåse ut litt stim.

Henger meg på denne! Kjempekjekt hos Thea, tusen takk for en hyggelig kveld, god mat og trivelige folk.

Artig å høre hjertelyden på lillegutten.... -Veldig lyst på en slik en selv assa..... :-)

Litjpia: den sitter nok snart. Krysser fingrene for neste uke!! ;-)

Så hyggelig med besøk da. Litt senere ut i aug sept skal jeg få min kjære til å lage super pizza til oss, eller kanskje noe kjøttmat. Hi hi.

Krysser fingrer og tær og det som kan krysse for at det skal bli spire på deg også litjpia. Det har du bare sååååååå fortjent. Har så lett for å snakke om oss alle på treffet som gravide og da er du også gravid i mine øyne, både for at du ønsker det sååå mye selv - men vi ønsker det også såååååååååååååååååååååååååååå mye at du blir lissom det. Enten så klaffer det nå eller om litt og vi skal trofaste vente selv om du skulle bli litt lei tjo hei.

Annonse

Piadi... Du er jo bare kjempe god da! Hihihi... Nå satte du et stort glis på munnen min. Theaokt: Tusen takk for varme ord. Jeg føler meg jo på en litt rar måte som en del av "gjengen" selv om jeg ikke er gravid. Hvis det nå viser seg at jeg er blitt gravid, så inviterer jeg dere alle på feiringsmiddag. Og hvis det ikke skulle klaffe så inviterer jeg på trøstespisingsmiddag. Hehehe... Avtale jenter?!?

Med på den søte snuppa mi :) Blir nok feirings ja !! Selvfølgelig er du en del av gjengen... om ikke førstefirern.. hvem da ?!

Alle kan jo ikke bli gravid samtidig heller... blir kjedelig om alle barn i norge skulle bli født samme mnd liksom ; )

Helt enig. Dersom hun nå blir gravid denne mnd da blir vi lissom litt gravide på nytt. Orker ikke å ta kvalmen da, men feiringa den tar jeg. Vi må jo fordele godene de første 3 mnd eller 4. Hvem tar kvalmen sammen med henne? Ikke jeg....

Som sagt JEG TAR BARE FEIRINGAAAAAAAAAAAA!!!! Nei ikke alle kan bli gravide samtidig. Tenk om alle skulle liggi og hekka samtidg da- da hadde det dogget rundt jordkloden. Nei nå blei jeg grisat i munnen. Tar en tur til min gamle foreldre å vasker litt og traller litt da.Vasker vel ikke nå i kveld. Får vente til i morgen.

ETTER positiv test :(

Kjipt det der :) Men jeg fikk tydeligere blodårer på brystene før positiv test.. Brystene vokste vet du ... Også økt utflod, skal jo vanligvis tørke ut før mensen.. men ikke den gang nei : )

Annonse

Jeg har hatt veldig mye utflod nå etter EL og det gir seg ikke. Brystene er ikke ømme en gang. Men det er bare godt å slippe egentlig. Hehehe... Bare 6 dager igjen til IKM nå så jeg håper ikke at utfloden tørker inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...