Gå til innhold

svigermor bare ødelegger for seg selv....

Anbefalte innlegg

jeg stoler i utgangspunktet ikke på hverken svigermoren min eller svigerfaren min og hans familie...men etter at vi var i besøk hos svigermor her forrige dagen så kommer det til å ta laaaaaaaaaaang tid før de får passe datteren min. hun drev å fortalte om alle gangene hun hadde mistet sønnen sin...ene gangen var han ca 8 -9 mnd...og hadde lært seg å krype..så han hadde krøpet ut fra mc donalds.... herregud!man må nå virkelig klare å passe på et så lite barn.... de hadde også vært på ferie når andre broren var på samme alder...og han og hadde krøpet av gåre uten at noen hadde merket det...og alle måtte løpe rundt å leite.... syns ikke dere det er helt uansvarlig?

jeg sa også at jeg hadde vært på bergen storsenter en gang og der hadde de ropt opp om noen hadde sett en gutt...han var litt over 1 år...jeg kunne ikke skjønne hvordan man kunne miste en så liten gutt... det skjønte hun godt.. for de løp jo bare rundt osv... men da må du jo holde et GODT øye med dem heletiden da sa jeg...men det er ikke lett når man må betale osv.. svarte hun.. da må man nesten holde dem i hånden eller sitte dem i vognen da..... aldri om hun får ta med seg datteren min til byn eller på senter når hun er i 1 års alderen....

over reagerer jeg eller? vet at jeg er veldig overbeskyttende... men syns det er veldig viktig jeg..

Fortsetter under...

vet jo ikke hva som kan skje når en unge løper rundt og de ikke passer på. jeg hadde ikke latt de være barnevakt. har en svigermor selv som ikke får passe ungen enda. hun klarer ikke å bære jenta mi på en god måte. hun tok ungen og gikk til naboen for å vise fram. hun kom tilbake og ungen hang langt ned på magen til svigermor og hun var helt rød etter å ha blitt holdt så hardt. ikke rart at hun skrek å ville til mamma. svigermor skal putte fingrene i kjeften på ungen etter at hun har røyket og lekt med hunden som leker der hvor hestene går.... får hun ikke med seg at hestemøkk ikke er bra?

skjønner ikke hva de tenker med alltid jeg... for all del, liker svigermoren min veldig godt egentlig..er først etter at jeg ble mamma at jeg ikke er like begeistret...stoler ikke på henne..men hun er heldigvis ikke sånn brautene som skal fortelle meg hva jeg skal gjøre osv... hun hopper ikke over datteren min når vi kommer heller.jeg pleier å gi henne til henne...

vi var der på søndag.hun fortalte da om alle gangene hun hadde "mistet" barna sine... etterpå så begynte de å snakke om en film på kino...jeg sa at nå var det jo enda lenge til jeg kunne gå på kino... da så du håpet i øynene på henne..men du, jeg kan GJERNE passe henne så kan du gå på kino... sa bare at det er leeeeeeenge til noen skal passe henne...

syns det er helt anderledes med mamma.... hun stoler eg 200 % på... vet jo at hun er helt overhysterisk.... hun har falken blikk å får med seg hver eneste bevegelse barna tar...vi har aldri blitt borte fra henne når vi var liten.... er jo ikke uten grunn at jeg selv er en veldig overbeskyttende mor... er jo akkurat som min egen mor...

stakkars babyen din da..du får bare være i nærheten hvergang hun holder henne.. et voksent menneske må jo klare å holde en baby liksom....iallefall når man har barn selv

Heilt einig med deg...

Er jo viktigast at du som mor (her i dette tilfelle vert vel far litt satt til side..) føler deg trygg på dei som skal passe barnet ditt...

Og eg er så einig... korleis i huleste kan ein klare å miste eit pittelite barn? Har dei ikkje auger? Også på eit kjøpesenter. Er jo så mange galningar som rek rundt på senter... dei kan jo berre snappa med seg ein liten baby på villspor... Eg hadde vorte FLY FORBANNA om nokon "mista" jenta mi når dei var på shopping altså! Dei skulle hatt ein JÆKLA god grunn!!!

Nei, få heller nokon andre til å passa ho om de skal noko (sjølv om svigermor føler seg snurt...)

Lukke til :o)

svigermor forventer at hun skal få med seg jenta mi til danmark på campingferie til neste år. da er hun litt over et år gammel. hun trenger ikke biltur til danmark,svigermor kjører som et svin( kræsjet 6 ganger på 11år) å jenta mi har ingen familie der

du får bare si at det vil du ikke... at du vil ha henne med på ferie selv...at du ikke vil ha henne vekke fra deg så lenge osv... skjønner kjempe godt at du ikke vil la henne være me altså...

ja sant, det er jo helt sykt at noen kan miste så små barn... og i tillegg unnskylde det med at de er så rask..at de forsvinner før du aner det....

Annonse

Om du overreagerer eller ikke, får være opp til hver enkelt å svare på.

Det er uansett ditt valg å la noen sitte barnevakt for barnet ditt. Du står fritt til å velge hvem dette skal være/ ikke skal være. Hvis du vet en person ikke vil gjøre jobben på den måten du ønsker, er det selvfølgelig ditt valg å ikke overlate babyen til denne personen.

Det er dere som foreldre som bestemmer :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...