Fregnefjes*to barns mor* Skrevet 12. juli 2006 #1 Del Skrevet 12. juli 2006 Hallo! Jeg synes det er vanskelig å finne ut hvor langt jeg er på vei. På min side er jeg 9 uker på vei og barnet 7. Når jeg regner ut terminen blir den ca 8 uker. Jeg har termin 15 eller 16 februar 07, Noen som kan hjelpe Hilsen lettere frustert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jensin Skrevet 12. juli 2006 #2 Del Skrevet 12. juli 2006 Hvis ikke jeg er helt fjern så er du i uke 9 fra og med i dag= Hvis terminen er 16. Hilsen "Samme Dato" = Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. juli 2006 #3 Del Skrevet 12. juli 2006 Ja, stemmer nok! Jeg har termin 17.feb og er 8+6 i dag, uke 9+0 i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. juli 2006 #4 Del Skrevet 12. juli 2006 Hei du:) er vel i din tiende uke fra og med i dag.... tror jeg:). jeg har termin 15 selv... vanskelig detta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillianS Skrevet 12. juli 2006 #5 Del Skrevet 12. juli 2006 Hvis du har termin den 16 februar, så er du 9 uker og 0 dager på vei idag. Jeg har nemlig termin den 16 , og jeg byttet uke idag:) Barnet er alltid 2 uker bak mamman. Vet ikke om du skjønte regningen , men imorgen er du 9+1 og du er i din 10 uke. når du blir 10+0 (neste onsdag) er du i din 11 uke:) Håper du ble litt klokere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fregnefjes*to barns mor* Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 20. juli 2006 Tusen takk for all hjelpen. Jeg er pa ferie i Hellas sa jeg har ikke fatt svart for na. Da er jeg altsa 11 uker na da.... Sa koselig at det er sa mange med termin rundt min dato. Hvor er dere fra?Haplost tastatur dette her..ingen a er eller o er. Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå