Gå til innhold

Lekker?


Mona og Sine

Anbefalte innlegg

Føler jeg lekker litt fostervann, flere som gjør det?

Finnes det noe mot slike bekken smerter? Har bare 12 dager til termin da så jeg er kanskje heldig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt samme følelse, men har vært å sjekket og ingen fostervann nei. Har vært utflod eller urin.. Har vært plaget med at jeg lekker når jeg nyser eller hoster, har du d problemet? Uansett har vannet ditt gått så har du vel fått beskjed av jordmor om du skal legge deg ned eller? kommer an på om hodet er festet ol. Hodet er festet på meg og jeg har 9 dager til termin.. jordmor har sagt til meg at skulle vannet gå nå skal jeg bare fare hjem(dersom jeg er borte) og slappe av og ringe jordmora.. Tidligere var d viktig å legge seg ned med en gang, men d har alt å si om hode har festet seg og hvor lenge du har igjen!

 

Når d gjelde noe å ta mot bekkensmerter har jeg aldri vurdert å ta noe en gang. Alt av medisiner en tar nå går rett til babyen.. Har ikkje tatt paracet engang siden jeg ble gravid.. Vi må nok bare stå han av når d gjelder smertene... tenk på d som forberedning til fødselen! For den bli mye vondere enn du har nå!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært plaget med det når jeg nyser, men får jeg latterrampe derimot så kan det fort gå galt... Å det synes jo typen er kjempe gøy,å styrter etter meg inn på badet! Jeg fikk beskjed om å legge meg ned, men nå hadde det festet seg sist jeg var der!

Jeg har hellr ikke tatt noe form for smertestillende, jeg bare lurte på om det var noen "knep" man kunne benytte seg av. Jeg legger meg ned så sant jeg har muligheten til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...