Gå til innhold

September: Hvor mange barn har dere? Ønsker dere flere ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har en son å sen en flicka på væg som kommer i okt. Sen får det ræcka.. såvida det inte kommer æn om några år. Men mannen tycker det ræcker med två.. så jag får nog stælla in mig på det.. :-P

Har en selv, men samboer har ei jente fra før. Kunne egentlig tenkt meg to litt tette, men samboer er fornøyd med sine to. Håper å overtale ham iløpet av høsten.

Storesøster er jo bare hos oss annenhver helg og ferier, så han blir jo nesten enebarn.

Annonse

Hei. Jeg har en sønn på 10 mnd. Samboeren har 2 barn fra tidligere ekteskap. En gutt på 14 og en jente på 11. Vi skal ha 1 barn til. Eg vil jo ha 2. Og det har han sagt var greit. Har tenkt å prøve å bli gravid igjen i til neste høst, sånn at Marius får seg en søster eller bror det året han fyller 3.. Synst det er greit mellom rom.. Gleder meg masse til å bli gravid igjen..

Har 1. Planen er å få 1 til - 2 er nok for oss.

Noen ganger lurer vi litt på om det kanskje er nok med denne ene skatten som vi alt har.... men... det kan jo være greit for henne å få en søster eller bror. Tror kanskje vi skal begynne å prøve på nr 2 til våren, men har ikke helt bestemt oss enda...

vi har en, men ønsker oss iallefall en til...hehe jeg vil helst ha 3 da, egentlig var jeg veldig bestemt på kun 2, men ser nå fordelene ved å være 3..hehehe spørs om jeg får overtalt sambo*flire*hadde håpt å være gravid igjen på denne tiden, men ser ikke ut til at kroppen min er enig*ler*så får se;o)

Har en gutt, og så har jeg en lillebror i magen som er ventet i desember. Så her blir det to tette, og det er både jeg og mannen min veldig glade for. Tror vi er fornøyd med to, men det er kanskje litt tidlig å si?? Iallfall så kommer det til å gå noe lengre tid før en evt 3.mann blir "satt i produksjon". ;-)

Annonse

Me har lyst på minst 2, helst 3 eller 4! Hadde egentlig tenkt å prøve igjen nå i sommar, men så har eg sagt opp jobben pga at me skal flytte. Og eg er ikkje sikker på om eg tør å bli gravid igjen før eg har ein ny jobb... Kan bli lenge å leve på bare ei inntekt.

Vi har "berre" ein så langt. Har alltid ønska meg mange, men synest svangerskapet var pyton, og har ikkje lyst å gå gjennom det mange gongar. Bekkenløysinga blir vel som regel verre for kvar gong og, og eg har lite lyst å få varige problem der. Men eg vil ha ein til, var liksom ikkje innstilt på at forrige svangerskap skulle vere det siste... Men skal vi ha fleire etter det kjem vi gjerne til å vurdere adopsjon. Har alltid hatt lyst til å adoptere.

Vi kjem vel ikkje til å prøve på nestemann med det første, vi er midt i husbygging, eg er utan fast jobb og er i etableringsfasen med eige firma. Så det blir alt for travelt framover til å begynne nett no. Har det fint med Ask så lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...