Gå til innhold

Krakra, Charlie, Regnbuemor, Skjønn baby.. osv..

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!!

Nå er jeg tilbake, nok med et nytt navn. Føler liksom ikke noe tilknytning til navnene jeg velger ut.. hele tiden misfornøyd.. pluss at det er en del her inne som vet hvem jeg er bak nicket.. jeg vil være anonym. For jeg vil ikke at "ekte" personer får vite noe som helst før vi er klare.. skjønner?

Kommer ikke til å skrive hvem jeg er for da skjønner motparten det også..

Jeg har vært i danmark og hilst på Vitanova. Nytt, fint og annerledes enn Stork! :-)

Nå teller jeg dagene.. jeg tok det helt med ro den første uken, men nå kribler det i magen min.. sukk.. lenge til testing da!!

Klem:-)

Fortsetter under...

Masse lykke til da lillemor. Bare en uke igjen. Det går nok fort i sommervarmen!

Selv klarer jeg knapt og konsentrere meg om noe om dagen. Gleder oss så masse til og reise nedover igjen. Har en god følelse denne gangen, og er mye mer forberedt.. Drikker osa grapefruktjuice og kamille te. Har har kuttet nesten helt på koffein. Dette blir bra!

Hei Krakra.

Det er ikke lett i det hele tatt og oppdage noe slikt. Det ble veldig tunge dager for meg og min samboer.

Håper du klarer å se fremover, og jeg håper du får et lite ønskebarn så snart du er klar for det.

Beste lykkehilsener fra lillemor:-))

Klem:-)

• 4 uker senere...

Hei du, har lest litt lenger opp at du ikke orker å være her mer. Håper at du endrer mening. Er jo alltid hyggelig å følge opp de man har "kjent" lenge. Og du vet jo så godt du er fruktbar og kan få barn, så ikke gi dere! Håper at du endrer mening og at vi ser innlegg fra deg om ikke lenge ;;))!!

Uansett, lykke til!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...