Gå til innhold

September: er deres små blitt umulige smårollinger som gjør som de selv vil?

♥Stjernøye♥lille stjerne♥

Anbefalte innlegg

har ikke opplevd maken til rampunge og å høre på mamma eller pappa når dem sier nei er jo bare dødsmorsomt, han ler seg skakk forderva når vi sier nei...flytter vi ham så er han tilbake på to sec, like morsomt, og næmer vi oss for å ta ham bort så hyler han av latter...

så var det prøve å lede oppmerksomheten mot noe anna...haha tror du jeg er dum eller blikk...nei hjelpes han her kommer til å teste alle mine tålmodighets resurser som måtte finnes i denne kroppen...

greit jeg er sta, men han der*gulp*

ligge på stellebord?tja om han får lov til å rulle rundt og rive ned alt som måtte kunnes få tak i, da er det ok...legger jeg ham på gulvet er han dødsfornærma og bare brummer uten like, overser jeg det så vræler han...

hehe si at noen her inne har det litt på samme måte.....aner ikke hvordan jeg skal få plukket av ham unotene han allerede har fått seg, og ikke minst ser med grøss og gru på trassalderen som jeg bare har fått en forsmak på allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heheheh, kjenner igjen det første du beskriver! Når vi sier nei, så gliser hun, stopper opp med det hun holder på med, ser på meg og begynner igjen.

Det som er litt kjedelig, er at det er trappa som for tiden er veeeldig gøy. *nå MÅ pappan se å få opp grinda!!!!* Klatrer opp noen trappetrinn i en fart, og gliser villt når jeg sier nei og tar henne ned. 2 sekunder så er det på`n igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom plutselig et hav av sinne og stahet skyllende inn over babyen i huset. Han gråter ikke, han skriker. Remjer etter oppmerksomhet. Og så får han tak i ALT. Sier man nei med veldig hard stemme, blir han dødsfornærmet og begynner å gråte. Stopper faktisk med det han gjør, men husker ikke til neste gang at det ikke er lov.

Tiden med å kose på mammas fang er forlengst over. Mamma er et klatrestativ som skal stå til disposisjon til enhver tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha.. No måtte jeg le litt. Her har vi det likedan. Godt å se at det ikke bare er oss.. Den siste tiden har han blitt en skikkelig bræle unge.. Phu.. slitsomt. Har som alltid har vært så blid og fornøyd. Hvor er gutten min??? Han blir såååå fornærma når han ikke får lov til noe.. Og sutrer for den miste ting. Er jo ikke vant til dette.Jeg har jo blitt bortskjemt, på dagtid kunne eg bare legge han i sengen og han sov.. Uten den minste lyd, de siste dagene hyler han bare vi nærmer oss rommet.. Men om kvelden er det helt greit synst han.. Hmmm.. blir ikke klok. Prøver å ikke la han bli en mamma dalt, men vet ikke hvor grensen går, kor lenge skal eg la han skrike når han ikke vil legge seg på dagtid.. osv.. samboeren har jo 2 unger fra før og vet sikkert mer enn meg men han er jo på jobb på dagtid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er akuratt likedan! Har dvd og cd hyllen min på gulvet og de ELSKER han å rive ut av! Rydder opp 50-70 dvd og cd ca tusen ganger om dagen. Nye hobbyen hans er å dra ned lamper som ikke går an å feste til noe.. Blir smågal noen ganger og ganske utslitt til slutt men må jo bare holde ut ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Årh, ja cd-ene...uff.... Storebroren her i huset ødela haugevis med cd-er da han var på raid i denne alderen. Så derfor var jeg bestemt på at denne gangen skulle ikke tuppa få tak i dem, hahaha, ligger hauger på gulvet hver eneste dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte eg le! Vår gut er akkurat sånn han og. Alt han ikkje får lov til er kjempegøy. CD-hylla, stikkontaktar, ledningar, kjøkkenskuffer osv.

Det verste er at eg ikkje klarer å la ver å le når han ler. Ikkje så lett å ver streng mamma alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...