Gå til innhold

Hei, noen fra Sandefjord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er ny her, så jeg vet ikke alle reglene :) Jeg er fra Litauen, og bor i Sandefjord snart 2,5år. Jeg er gift og vi har gutt 4mnd gamel. Sorry, jeg ikke veldig flink å skrive på nosk :) Jeg vil møte mamaen fra Sandefjord veldig mye.

Skrevet

Heisann!

Vi har hatt noen treff i Sandefjord tidligere, men nå er det nok litt rolig siden mange er på ferie. Jeg har en gutt på 4 mnd jeg også, og har bodd her i to år. Regner med at det blir treff igjen etter ferien, så det er bare å følge med på disse sidene! : )

Skrevet

Tusen takk for svar :) Ja nå er ferie, men kanskje du eller andre mamaen gå på en tur med vogn rundt i byen eller park. jeg kjede seg lit og vil fine nye venner...

Skrevet

Jeg bor i Sandefjord :)

Som Mari sier så har vi hatt noen treff å regner med at vi starter med det igjen etter sommeren. Jeg har hvertfall ikke noe mulighet i sommer pga jobb,reising og flytting. Men slutten av august, begynnelsen av september så blir jeg gjerne med på et treff :)

Skrevet

Hei. Vi har nettopp flyttetb til sandefjord og vnter nr tre den 28 juli. Har to jenter fra før på 1 og halvt år og ei på 3 og halvt år. Vi kjenner ingen her ,så det hadde vært moro å møte deg. Vi er bare hjemme i sommer,så bare ta kontakt

Skrevet

Hei, hvor du bor? Jeg bor nær Bugården park. Føler du seg bra? Min tel nr er 47335948.

Skrevet

hei igjen!

har sendt deg mld nå,jeg bor også rett ved siden av parken.

Skrevet

Jeg skal flytte til Krokenskogen 7 august så ikke så langt unna dere :)

Skrevet

Hei så fint,da kan vi jo ta trilleturer rundt parken, trenger det etter fødselen:)

dere kan jo ta kontakt på min epost som er [email protected]

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei på dere,kjente og nye :)

Ja, nå må vi få til ett treff snart igjen damer :-D

Maiken min er snart 5 mnd, blitt grøtspiser og vi koser oss veldig med latter og mye skravling :) Litt hektisk om dagene da vi holder på å flytte!

Bare en etasje ned og rett bortenfor da, hihi - men til en litt større leilighet :)

Håper alle har en deilig sommer!

Kikker etter dere på Salt og Pepper når vi russler forbi, men di fleste er vell på farten i sommer!?

Klemmer fra oss :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...