Gå til innhold

Anine!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun svarte på 1tri nå.. Jeg legger det inn her til deg jeg Kirsty,, i tillfelle du ikke husker på å se på 1tri så ofte...:

Åååå....så kozelig å bli ropt på :)

Med meg går det bare bra :) Var på ultralyd i dag og fikk se en ca 35 mm STOR spire som hoppet rundt og tok saltoer. Det var bare en helt fantastisk opplevelse :) De andre gangene jeg har vært på ultralyd har den jo bare lagt helt i ro! Er 10+2 i dag, og gynekologen mener at det nok kommer til å gå bra denne gangen :)

Formen er så som så. Kjempe sliten, hodepine, kvalme, kaster opp m.m. Men jeg klager IKKE....så lenge den lille spiren min har det bra så har jeg det bra :) Har vært sykemeldt i 5 uker nå...og skal ikke begynne å jobbe igjen før i midten av august. Er ganske kjedelig å bare gå hjemme, men litt deilig også :)

Hvordan går det med deg da Kirsty?? I full gang med symptomjakten?? Har fått med meg at det ikke er lenge til IKM nå!! :)

Jeg følger med på dere alle sammen, selv om jeg ikke svarer så aktivt her inne :)

Jeg krysser absolutt alt som krysses kan for at du har fått en liten spire i magen din igjen Kirsty. Det fortjener du virkelig :)

Hvordan går det med deg Loise? Formen fin?

*Anine* 07.02.07

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5612117-anine/#findComment-5616291
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...