Gå til innhold

Anine!!!!


kirsty*2barnsmamma

Anbefalte innlegg

Lurer bare på hvordan det går med deg?? Kom på bli gravid og fortell da vel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå....så kozelig å bli ropt på :)

 

Med meg går det bare bra :) Var på ultralyd i dag og fikk se en ca 35 mm STOR spire som hoppet rundt og tok saltoer. Det var bare en helt fantastisk opplevelse :) De andre gangene jeg har vært på ultralyd har den jo bare lagt helt i ro! Er 10+2 i dag, og gynekologen mener at det nok kommer til å gå bra denne gangen :)

Formen er så som så. Kjempe sliten, hodepine, kvalme, kaster opp m.m. Men jeg klager IKKE....så lenge den lille spiren min har det bra så har jeg det bra :) Har vært sykemeldt i 5 uker nå...og skal ikke begynne å jobbe igjen før i midten av august. Er ganske kjedelig å bare gå hjemme, men litt deilig også :)

 

Hvordan går det med deg da Kirsty?? I full gang med symptomjakten?? Har fått med meg at det ikke er lenge til IKM nå!! :)

Jeg følger med på dere alle sammen, selv om jeg ikke svarer så aktivt her inne :)

Jeg krysser absolutt alt som krysses kan for at du har fått en liten spire i magen din igjen Kirsty. Det fortjener du virkelig :)

 

Hvordan går det med deg Loise? Formen fin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anine

 

Så gøyt å høre at du har vært på UL og sett spiren tumle rundt!! Det må ha vært en flott opplevelse.. Det er bra at du fått tatt det litt med ro, så du fåt tatt vare på spiren din.. Dette skal gå bra!!

 

Formen min er fin, veldig fin. Jeg takker hver dag for at jeg har det så bra. Jeg er ikke kvalm, knapt nok uggen. Har ømme brystvorter men ikke selve brystene, er oppblåst i magen men ellers helt helt normal.. Livet smiler og jeg smiler tilbake..

 

Vi snakkes.. Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempegode nyheter Anine!!! Dette ser lovende ut ja :-)

Går bra med meg, venter i spenning på søndagens resultater :-) Lykke til videre med svangerskapet!! Håper du klarer å slappe av og kose deg nå som du har fått så gode tilbakemeldinger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...