Gjest Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Glemte den på sjukehuset, hadde betydd så mye for oss å fått tak i en, slik at jeg kunne forsølve den og gjemt den som et minne.
Inga Bling Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 Det vil jeg og ha, og jeg fikk ikke på sykehuset selv om jeg spurte.
Baby-born Skrevet 12. juli 2006 #3 Skrevet 12. juli 2006 Håper du får tak i smokken. Den er så fin å ha som et minne. Vi har forkobra vår smokk og ga den til jenta vår i dåpsgave.
Mamma 10 uker på forskudd Skrevet 13. juli 2006 #4 Skrevet 13. juli 2006 Prøv å ta kontakt med noen som selger NUK, og hør om de kan ta de inn/spesialbestille? Prøv f.eks å høre med www.alexi.no, de forhandler i alle fall med NUK flasker og smokker. Jeg "stjal" med min smokk fra sykehuset, har den til forsølving nå. Er kjempespent på hvordan den blir.
§iris§ Skrevet 14. juli 2006 #5 Skrevet 14. juli 2006 til hun førsta så stjal jeg den.. men til hun siste no så fikk jeg den.. på rit så får man slik.. men en god ide å spørre NUK ja.. det kan godt være at dem sender deg en..
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 18. juli 2006 #6 Skrevet 18. juli 2006 Hei... Jeg fikk med meg to hjem fra sykehuset, men hvis du prøver å ringe neontalavd på ahus tror jeg de er veldig behjelpelige med å gi deg navn på den forhandleren de bestiller fra... lykke til.. Har forsølvet min og lillejenta skal få den til konfirmasjonen sin..
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #7 Skrevet 25. juli 2006 Jeg har nylig kjøpt NUK prematursmokk på sykehusapoteket på rikshospitalet.
MAAAAAAAAMA, igjen. Skrevet 4. august 2006 #8 Skrevet 4. august 2006 Hmmm, såg noen smukker her i byen som het nuk prematursmokk. Kan godt sjekke det opp for deg, dersom det betyr mye for deg???
anakin Skrevet 5. august 2006 #9 Skrevet 5. august 2006 den henger jeg meg på dersom det ikke er et problem?!?!? haar lett høyt og lavt jeg også hadde vært så nusselig å vist når poden blir større, hvor liten han egentlig har vært...
Gjest Skrevet 6. august 2006 #11 Skrevet 6. august 2006 Tusen takk for svar alle sammen. Nå har jeg fått tak i smokk fra importøren. Den smokken jeg mener er beregnet for babyer under 1800g og de selges ikke på apotek ol. Svært strenge regler.
Gjest Skrevet 19. september 2006 #13 Skrevet 19. september 2006 Er veldig intresert i å få kjøpt en prematur smokk, min datter ble tatt i fra sin på sykehuset. Fikkbeskjed om at de ikke fikk lov til å gi ut sånne. Og hu har store problemer med å roe seg uten.
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 19. september 2006 #14 Skrevet 19. september 2006 Ta en telefon til NUK, de vil sikkert hjelpe til med å roe lille prinsessa di ). Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå