Gå til innhold

Er det noen som kan hjelpe meg å få tak i en NUK prematur-smokk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glemte den på sjukehuset, hadde betydd så mye for oss å fått tak i en, slik at jeg kunne forsølve den og gjemt den som et minne.

Skrevet

Det vil jeg og ha, og jeg fikk ikke på sykehuset selv om jeg spurte.

Skrevet

Håper du får tak i smokken. Den er så fin å ha som et minne. Vi har forkobra vår smokk og ga den til jenta vår i dåpsgave.

Skrevet

Prøv å ta kontakt med noen som selger NUK, og hør om de kan ta de inn/spesialbestille?

Prøv f.eks å høre med www.alexi.no, de forhandler i alle fall med NUK flasker og smokker.

Jeg "stjal" med min smokk fra sykehuset, har den til forsølving nå. Er kjempespent på hvordan den blir.

Skrevet

til hun førsta så stjal jeg den.. men til hun siste no så fikk jeg den.. på rit så får man slik.. men en god ide å spørre NUK ja.. det kan godt være at dem sender deg en..

Skrevet

Hei... Jeg fikk med meg to hjem fra sykehuset, men hvis du prøver å ringe neontalavd på ahus tror jeg de er veldig behjelpelige med å gi deg navn på den forhandleren de bestiller fra... lykke til..

Har forsølvet min og lillejenta skal få den til konfirmasjonen sin..

Skrevet

Jeg har nylig kjøpt NUK prematursmokk på sykehusapoteket på rikshospitalet.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hmmm, såg noen smukker her i byen som het nuk prematursmokk. Kan godt sjekke det opp for deg, dersom det betyr mye for deg???

Skrevet

den henger jeg meg på dersom det ikke er et problem?!?!?

haar lett høyt og lavt jeg også :) hadde vært så nusselig å vist når poden blir større, hvor liten han egentlig har vært...

Skrevet

Jeg vil gjerne vite...

Takker

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen. Nå har jeg fått tak i smokk fra importøren. Den smokken jeg mener er beregnet for babyer under 1800g og de selges ikke på apotek ol. Svært strenge regler.

• 1 måned senere...
Skrevet

Er veldig intresert i å få kjøpt en prematur smokk, min datter ble tatt i fra sin på sykehuset.

Fikkbeskjed om at de ikke fikk lov til å gi ut sånne.

Og hu har store problemer med å roe seg uten.

Skrevet

Ta en telefon til NUK, de vil sikkert hjelpe til med å roe lille prinsessa di :o). Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...