Gå til innhold

NÅ ER DET RETT FØR!

Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp*

Anbefalte innlegg

jaja, så er det bestemt. Fra og med 1. august er jeg alenemor for lille Magnus på 10mnd. Hjelp! Fra om to-tre uker er jeg den eneste som har ansvaret dersom det skulle være noe galt, jeg er alene om ansvaret for å støtte opp om utviklingen, og frem for alt så er jeg alene om kvelden....

Dagene tror jeg nok skal gå fint, men etter Magnus har sovnet, hva gjør jeg da? Jeg kan jo støvsuge, vaske leiligheten, vaske klær, skifte på sengen, dusje, og alt det der, men hva med et sosial-liv?

Jeg ser for meg å sitte for meg selv i en mørk krok uten noen som helst form for kontakt med kvelds-verden, og til tider skyhøye telefonregninger. JIPPI! Akkurat det en trenger mest av alt...

Men til tross for dette, så tror jeg nok at alt kommer til å gå bra. Til slutt. Er litt rart å tenke på hvordan ting har en tendens til å bli OK til slutt uansett hvor fælt det kan virke i begynnelsen. Jeg har jo verdens snilleste hund ved min side da! :-)

Men hvis det er noen her i området som er i samme situasjon, så må dere gjerne ta kontakt. Jeg sitter nå her om kvelden og sturer... Men likevel sikker på at alt kommer til å bli OK tross alt.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...