Gå til innhold

Se her for billige blomster:)

Anbefalte innlegg

Jeg får mine om to-tre uker, og kan da gi tilbakemelding på hvordan de ser ut. Men har hørt fra andre at de har vært superfornøyde!

For 2300 kroner inkl moms, frakt osv, får jeg:

Nyyyydelig bukett som henger langt nedover med roser og ville blomster

Knapphullsblomst

To nydelige oppsetninger som skal henge på stolene våre under vielsen

Masse rosa og hvite roseblader til å strø på løper og middagsbordet

En svær oppsats med hvite roser til å ha under vielsen, den er kjempestor!

Fire nydelige oppsatser med hvite roser til middagsbordene

"parfyme" som gir den ekte roseduften!

Eksempel på stor og flott brudebukett med hvite roser: under 200 kroner! Pluss frakt, da, men minus moms siden du kommer under grensen for fortolling (200kroner)

Dette er silkeblomster som varer evig, og ser dønn ekte ut!

Adressen er www.thebridesbouquet.com Myyyye vakkert!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5611397-se-her-for-billige-blomster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorry, jeg synes plastblomster er stygt og direkte usjarmerende. Egner seg bare i en campingvogn med fortelt. Men siden var bra, og selve oppsatsene var fine. Så kanskje jeg blir litt inspirert til å lage min egen av villblomster.

Er litt forskjell på plast og silke, da, anonym litt lenger opp:) Blir stadig mer vanlig å kjøpe silkeblomster som ser akkurat like ekte ut som vanlige blomster, og ikke dør etter en dag. Faktisk er silkeblomster ofte dyrere enn "ekte vare" når det er kvalitetssilke, er jo et håndarbeid å skulle lage dem vakre, og stoffet er dyrt.Men i og med at USA er billigere på det meste kan det lønne seg når man for en gangs skyld finner en side som sender til Norge. Jeg gidder i hvert fall ikke å betale tusenvis av kroner for en brudebukett som enten dør med en gang, eller kan tørkes (jeg hater tørkede blomster...), men så betaler jeg jo også bryllupet mitt selv.

Voldsomt til trangsynthet her inne, håper dere er litt mer avslappet i forhold til mennene som skal gifte seg med dere, hvis ikke tror jeg de kan få et slitsomt liv sammen med dere, gitt!

Annonse

Du har vel ikke noen grunn til å si sånt bare fordi vi andre faktisk vil ha EKTE blomster i bryllupet vårt.?!

Da er det vil kanskje du som er litt trangsynt eller...? Passe teit å dra inn forholdene til våre menn på grunnlag om vi skal ha silkeblomster eller ekte blomster.

Hallo.

Kunne vireklig ikke falle meg inn. Selv på de små bildene på websiden ser blomstene kunstige ut, så jeg tør ikke tenke på hvordan de ser ut i "levende live"... Da tror jeg heller jeg hadde latt være å ha blomster.

Og beklager hvis dette provoserer, men smaken er forskjellig, og kunstige blomster er noe av det mest smakløse jeg vet om!

Blomstene til bryllupet vårt er overlatt til min kommende mann,og jeg tror nok jeg ville bli litt skuffet om han kom med silkeblomster (noe jeg vet han ikke gjør)

Men nå er det jo slik at man egentlig skal giftes kun 1 gang i livet,så spiller det så stor rolle hvor mye det koster?

Men synes ikke folk skal begynde å bedømme andre verken med og dra inn hvem man skal giftes med og hvordan man er som person...

Alle har hver sin smak og godt er jo det igrunnen ;)

Lykke til med det forestående bryllupet alle sammen :)

Helt enig i at det er bra vi alle har forskjellig smak! Og jeg har all respekt for at andre vil ha ekte blomster i bryllupet sitt. Men jeg ba egentlig ikke om andres meninger, var et tips til dem som tenker som jeg. Da synes jeg det er respektløst å sammenligne bryllupet mitt med en campingvogn med fortelt, og å snakke om plastblomster, oppblåsbare prester og lignende. Greit at det er en gang i livet man gifter seg, men i og med at jeg ønsker å betale mitt eget bryllup i stedet for å ta imot hjelp fra familie, må jeg prioritere. Og da vil jeg heller ha med alle gjestene jeg ønsker, og at alle får treretters middag i stedet at noen bare blir kaffegjester, enn å bruke tusenvis av kroner på at blomstene er ekte i stedet for i silke.

Vet dere, jeg har sett linker på denne siden, på tråder som: "Her er kjolen min!", hvor jeg virkelig ikke har likt kjolen. Men det ville aldri falle meg inn å skulle skrive kommentarer som disse over her, på at kjolen er smakløs og passer inn i en campingvogn! Det er dette jeg mener med at jeg håper dere ikke er slik på andre områder i livet, i forhold til mennene dere skal gifte dere med.

Uansett lar jeg ikke sånne kommentarer ødelegge for gleden min ved å skulle gifte meg og planlegge bryllup. Men det er utrolig hvor ondskapsfulle enkelte jenter kan være!

Ja, smaken er som baken....delt og bra er det. Men det er desverre noen her som MÅ komme med spydige kommentarere. Har dere ikke annet i si, så la heller vær syns jeg. Det er ikke rart det er krig i verden!!

Den med oppblåstbar prest og campingvogn, var direkte stygg! Selv om man ikke er enig med alle her inne, går det an å si ting på en litt finere måte. Jeg regner med vi er voksne mennesker her, men av og til kan man faktisk lure.

Er man klar for å gifte seg, regner jeg faktisk ikke med at man er sååå barnslig.

men jeg lurer på en ting hovedinnlegger...

Du poengterer flere ganger her at du vil betale for bryllupet selv,og det er fint nok synes jeg.. Men er det virkelig SÅ mange som får bryllupet sponset av foreldre osv da?

Vi skal ivertfall betale alt selv,og det er godt annvendte 90 000 som kommer til og gå med i bryllupet og det er verdt hver en krone av dem også!

Annonse

vi har også i utgangspungtet tengt å betale brylluppet sjøl. og med en inntekt, siden jeg er ferdig med fødselspermisjonen, og ikke har noen fast jobb, må vi også prioritere. alle til middag, og plastblomstrer. har også lyst til å ha brudebuketten o et glass skap i ettertid, sammen med litt anna småtterier fra brylluppet, og da er det jo somregel mindre fint med tørkede blomster en silke??

håper på tilbakemelding på blomstrene når de kommer, og at du kan sende meg en mail med bilder du sjølv har tatt.

adr er: [email protected]

Takk for støtte! Jeg har inntrykk av at det fremdeles er mange som får bryllupet sitt dekket av foreldre, ja, og det har jeg selvsagt ingenting imot. Jeg er student og da har vi som lille imy en inntekt å leve for. Og jeg vil ikke bruke mer penger enn nødvendig, da jeg synes det er viktig å ha en velfylt "krisekonto" tilgjengelig siden vi har to barn.

lille imy - jeg skal gifte meg 26.august, og har ikke egentlig noe behov for å ha blomstene etterpå. Sender deg gjerne bilder når blomstene har kommet, så kan du vurdere om bildene på siden var troverdige:)Fant linken til siden på en eller annen norsk bryllupsportal, husker ikke helt hvilken. Men der var det i alle fall en del som var superfornøyde, så får håpe blomstene er vakre!

Snakker om at det er rart det er krig her i verden! Er det ikke ytringsfrihet??? Jeg synes plastikkblomster er fint i campingvogner, og hvem sier At det er harry? Gud, ikke vær så hårsår da jente! Min kommende mann er heldig. Jeg er ærlig fra bånn av og høyt elsket. Har ikke noe med å være barnslig eller drittkjerring å gjøre!

Men det er sant - lille imy. Ser lenger nede på forumet at du skal gifte deg 19.august, og da spørs det om du rekker å vente på bilder fra meg før du eventuelt bestiller. Jeg regner med å få mine blomster rundt 28.juli, da har det gått tre-fire uker siden jeg bestilte. Da skal det kanskje holde hardt om du venter til slutten av måneden med å bestille...samtidig som det er veldig trist om du bestiller for så å merke at du ikke var helt fornøyd. Men da kjenner du i hvert fall leveringstiden! Greit å vite om:) Hvor bor du, forresten? Hvis du bor i nærheten av Bergen kan du jo evt låne mine oppsatser til bryllupet ditt hvis du synes de er fine. Det er jo fordelen med silkeblomster - de kan brukes flere ganger, he, he! Og jeg er ikke så nøye på at andre har hatt noe før meg når det gjelder sånt - kjolen er helt ny, og det holder for meg!

http://www.thebridesbouquet.com/crownRoyalStemOpen.asp

Har et par av de (bittesmå og kjempenydelige). Med en haug av de i en krukke i f.x en vinterhage så ser de nesten helt naturlige ut. Vil faktisk si at de er finere enn de virkelige :) Synes du skal følge din egen mening jeg Syrin81. Lykke til med alt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...