Gå til innhold

Det er deilige tider!!!


Liten luring...

Anbefalte innlegg

Åh, jeg koser meg så med å gå gravid nå! For to uker siden så jeg forsteret og det lille hjertet på UL, og siden har jeg bare kost meg! Kvalmen er borte, løper ikke like mye og tisser i løpet av natten lenger, og jeg kjenner at den gode perioden virkelig har begynt. Har to dager igjen på 1. trimester, og det merkes at ting er lettere ja!!! Det er sommer og sol ute, mannen min har snart ferie, og sammen med guttungen skal vi kose oss på tur! Livet er herlig!!! Håper dere har det bra også, jenter! (Håper det trøster de som sliter litt også med at det faktisk ikke blir så tungt etter hvert...)

 

God sommer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei lille my.

Vi har nesten likt nick vi da. Når har du termin? jeg har termin 02.02.07. Har vært mye kvalm og trøtt hele døgnet så jeg håper at det snart blir bedre tider ja. For første gang var det helt anderledes, da var livet en lek. Ingen plager av noe slag.

 

God sommer til deg fra meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lillemy-74 med spire i magen

 

Jeg har termin 27. januar, så det er ikke så langt unna deg. Vi er født samme årstall også hvis det er det lillemy-74 står for... Jeg hadde det motsatt første gang. Da var hele svangerskapet helt pyton. Nå bare nyter jeg at jeg er i så god form! Setter ekstra pris på et godt svangerskap når man har slitt tidligere, tror jeg! Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da er nok 74 modell, har så masse gode minner om lille my derfor nicket jeg da. Skal se vi få likt vi da, sist ble nemelig termin flyttet frem og jeg fikk en dag før termin. Så jeg regner egentli med den 29 januar selv da. Hvor kommer du fra da? Trønder jeg da, hele livet faktisk.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, tok litt tid før jeg var inne igjen... Er ekte sørlending, jeg da. Har vært det hele livet :-) Vel, da er jeg faktisk inne på 2. trimester. Sees der!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...