Gå til innhold

Første UL over!!!!

Anbefalte innlegg

ja jeg skriver første for det blir to UL til på oss. Den neste kommer i uke 22 pga noe dårlig avbilding denne gangen her. Dette pga for mye "spekk" hos meg:-) Endelig noen fordeler å være stor også. Jordmor og vi kunne se alt. Å alt var i skjønneste orden, men ville vi skulle komme igjen for å være på den sikre. Gubben ble sikker på at jeg kom til å bli irritert hele kvelden pga vekta mi, men etter en slik hærig opplevelse kan man ikke bli sur. Å jeg bare gleder meg til å komme tilbake å se vesle krabaten igjen.

Tredje UL skal vi ha i uke 32 og dette pga komentar om lite fostervann etter sist fødsel. Da ville jm at vi skulle ta en vektkorntoll slik at vi veit at krabaten der inne vokser som han skal.

Vi lurte også på kjønnet. Det har jeg ikkes ett sa jm men har dere noen formening. Ja jeg har på følelsen at det blir jente sa jeg. Ja men det har ikke jeg var svaret jeg fikk. For da hadde hun lett litt. Der viste hun oss bilde av pungen og en liten snabb som stakk ut. artig å se. Så da får vi håpe det var riktig.

Det var i alle fall like stort som da vi var på ul med storesøstra:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5610637-f%C3%B8rste-ul-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Så artig. Blir spennende å se hvem som kommer i veien først da. Håper stort på å få den tidligere da halve slekta har i begynnelsen av desember, hehe.

ja denne gangen var jeg faktisk "heldig" i uhelle med vekta, hehehehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...