Gå til innhold

uke 28 hvor mange kg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pøver meg jeg da-he he :=)

her : 6 kg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 kg

"offisielt" nesten 7 kg. - Jordmor tror at jeg var tynnere i uke 0, men jeg hadde begynt slanking da, så jeg veide mindre i uke 12 enn i uke 0... Hun satte startvekten under det jeg mener at jeg veide fra starten...

Skrevet

det gjorde jm på meg og.. men regner fra hva jeg veide hos legen første kontroll:=) og da er det 6 kg;)

Skrevet

8 kg, uff kjenner at jeg trenger å bli flinkere, men ikke lett når man ikke får trenet, vondt i bekkenet og er vant til å trene 3 ganger i uken.

Skrevet

6 kg her også.. egentlig ganske fornøyd med det :o)

Skrevet

Har gått opp 4kg siden jeg ble gravid....men gikk ned ca 2-3 kg når jeg drev og spydde så mye....så har gådd opp 6-7 siden jeg slutta og spy. VELDIG glad for og få litt fett på knokklene:)

Skrevet

Jeg er i uke 26 og har gått opp 7 kilo.. Men det har bare lagt seg på magen. Og litt på puppene da :)

Skrevet

opp 6 kg er i uke 23. regner med å gå opp myyyyye mer framover nå...

puppene er gått kraftig opp er nå i stor d-cup....

Skrevet

27+6 idag, og opp rundt 7-8kg..

Skrevet

etter noen travle bydager hvor jeg fikk mye vann i kroppen, har jeg plutselig gått oppytterligere 3kg.. så nå har jeg gått opp 8-10 kg.. skal sies at jeg var TYNN TYNN i utgangspunktet, så tror jeg trenger de kiloene.. synes faktisk det er deilig å ha litt kjaker, og en fin rund mage! og pupper ikke minst.. de er STORE, også jeg som ikke hadde pupper engang..

Skrevet

Opp 7 kg i uke 26 på meg... tar det med knusende ro.. Spiser sunt, og beveger meg regelmessig- så da regner jeg med kroppen "lagrer" det den har bruk for!

Skrevet

10kg. får ta kampen mot kiloene etterpå:)

Skrevet

Er i uke 29, og har gått opp 5,5 kg hittil, plutselig er det noen varme dager og da "fyker" jeg opp 1,5-2 kg, men der er vann, og det forsvinner igjen når været blir kjøligere..

Må innrømme at jeg var riimelig feit før jeg ble gravid også da, så jeg trenger ikke å legge på meg mange kiloene.. men regner med at de kommer ubedt..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...