Willemo Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Hi hi, håper på mange gode forslag, det er en av dere her inne så det hadde jo vært morosomt om Min hemmelige venn har et forslag...
vipsen*en av hver* Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 Hei.. Her er noen få tips.. - fotoramme - en liten leke til babyen - nøkkelhank - en liten bamse - en liten body eller noe til babyen Det var ikke mange forslagen eg fant på i farten men kanskje det kan hjelpe... Lurer på hvem som har meg...
Willemo Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2006 Takk det var gode tips. Jeg hadde iallefall likt å få noe til babyen. Får ut i morgen å kjøpe noe så jeg får sendt det avgårde. Håper jeg har en hemmelig venn som sender noe til meg....
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2006 #4 Skrevet 12. juli 2006 Jeg er din hemmelige venn willemo ;o) Og nå fikk jeg tips også! Satt å surfet på nettet isted og lurte fææææææææææææælt på hva jeg skulle kjøpe til deg! Hihi
Willemo Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2006 Så gøy!! Gleeder meg til å hente posten i neste uke! Skikkelig spennende dette her, hi hi.Har vært å kjøpt gave til min hemmelige venn nå. Skal få det avgårde i posten i morgen. Kan jo ikke si hva det, da er det jo lett å finne ut for min hemmelige hvem jeg er ;o)
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2006 #6 Skrevet 13. juli 2006 Hihi! Ikke gled deg for mye da! Litt redd for at gaven ikke vil svare til forhåpningene dine.. Skal se om jeg finner noe imorgen. Om ikke må det bli til uken for er ikke så mange butikker her...
Willemo Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #7 Skrevet 13. juli 2006 Blir glad for alt. Kan godt være et fint kort! Spennende er det uansett!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå