penky Skrevet 11. juli 2006 #1 Del Skrevet 11. juli 2006 hei.lurer på om det er for tilig ennu,eller om man kan handle litt etter 12 uke.har kjøpt 4 stk bodyer,måtte bare ha dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 11. juli 2006 #2 Del Skrevet 11. juli 2006 Syns folk skal kjøpe ting når de føler for det jeg=) Jeg har ikke kjøpt noe enda. Vil vente jeg! Bodyene var sikkert kjempesøte=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #3 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg synes det er tidlig å handle før uke 12. Tenk så vondt det gjør om du mister og så har du søte baby-klær osv. liggende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2006 #4 Del Skrevet 11. juli 2006 mister man så har man iallefall gledet seg over babyen og tenkt på den . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg og bøllegutta!! Skrevet 12. juli 2006 #5 Del Skrevet 12. juli 2006 Hvis en skulle miste så tror jeg ikke sorgen blir noe mindre om man har noen klær liggende i skapet. Selv har jeg ikke kjøpt noe enda,og jeg er bare i uke 10. Har ikke tid å tenke på å kjøpe noe en gang for her i huset er det travle dager med en gutt på 18 mnd : ) Dessuten hvis det blir gutt så har jeg sikkert 7 pappekser fulle med klær. Blir det jente derimot kan jeg jo ha en unnskyldning til å shoppe villt hehe!!! For meg er det fortsatt litt uvirkelig at vi skal ha nr 2 så derfor føles det rart å skulle ut å shoppe baby ting igjen : ) Men jeg husker første gang hvor stas det var å kjøpe de første klærne : )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg og bøllegutta!! Skrevet 12. juli 2006 #6 Del Skrevet 12. juli 2006 Mente å skrive at jeg ikke tror sorgen blir noe større om man har klær liggende hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå