Gå til innhold

mage????


Pinguuu

Anbefalte innlegg

Venter nr tre er 5 uker på vei, føler allerede at det viser. Er de mulig??? Kva ti kom magen på dere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 6 uker på vei med nr2, og jeg føler at det viser allerede.. Men det er jo ikke tilfelle.. Det er nok magen min fra før av dette her + oppblåsthet pga luft da.. Før jeg ble gravid nå var magen min sånn at hvis jeg holdt den inn var jeg slank og fin men hvis jeg slappet av datt den ut og ble 16uker-på-vei-mage.... Men nå som jeg er gravid lar jeg den bare være ute,, så får folk heller bare spørre.. hehehe

 

Når jeg ligger ser jeg jo at det ikke er noe bul der enda.. Den kommer nok i uke 12 kanskje? Gleder meg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe har sånn 16 veker mage eg også når eg slepper den laus, gidder jo ikke holde den inne lenger så er nok derfor eg føler det viser:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min første og jeg har nå begynt på min 9. uke.. men ser ut som jeg er lengre på vei... lurer på hvordan jeg skal klare å skjule den i enda 3-4 uker til jeg er over den "magiske" grensen liksom før d er offentlig til alle og enhver.. .hehe...

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig igjen! Er 5 uker på vei, og magen er tilsv. 4 mnd på vei! Men det er naturligvis bare luft, likevel lurer jeg på hvordan dette skal ende når det allerede nå ser sånn ut!?! Har også hørt at man raskere får mage når man før har født. Magen min kom mye tidligere på nr 2 enn nummer 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å joda. Magen kan komme veldig fort. Med nunmer 2 var jeg diger. Når jeg var 5 uke på vei så det ut som 4 mnd. På ultalyden i uke 18 var jeg like stor som de som satt på overtid.

Magen kommer fortere for kroppen kjenner igjen tegnene og livmora utvider seg mere.

Jeg la på meg bare 9 kilo, ungen ble 4,7 og magen så ut som om det var tvillinger.

Jeg har også termin rundt den 20 mars tror jeg, og det blir nr. 3 for meg.

PS! ikke fått noen mage enda, og håper den venter ei stund slik at jeg kan "skjlule" det fra jobben enda en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...