Gå til innhold

Faste måltider?

Anbefalte innlegg

Hei! Sliter med at gutten min vil ha mat heletiden..har prøvd å få han til å spise hver 3. time, men han begynner å syte etter 2 eller mindre..Tror kanskje at jeg har komt inn i en ond sirkel, for han spiser ikke tomt når han spiser, virker som om han bare vil ha litt nå og litt da. Hva kan jeg gjøre for at han skal spise seg ferdig når han får pupp og klarer å vente ca 3 timer til neste gang??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5609553-faste-m%C3%A5ltider/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvor gammel er babyen din?

For noen funker det bra med med faste rutiner, for andre er ikke det noen metode. Kan det være økedøgn babyen din har? Har opplevd at økedøgn kan vare opp til en uke - og så går det seg til igjen. Noen babyer virker til å ha behov svært ofte, gherne hver time. Ring gjerne ammehjelpen hvis du trenger råd.

Babyen min er rett over 3 måneder, han har vært sånn siden dag en..merker når han økedøgn, da må han jo få når han vil, da vil han ha hver time :/ Kjenner at det stresser meg litt når han skal ha mat så ofte..kan liksom ikke finne på så mye for han skal henge i puppen hele tiden (bruker smokk også)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...