Gå til innhold

Litt liten spire?

frøy@

Anbefalte innlegg

Heisann,

Bare lurer på en ting jeg, vært på UL i dag, etter mine beregninger er jeg 7+3 i dag og den lille spira var 4,6 mm.. Er det litt lite? (Ser at i uke 8 skal spira være mellom 11-14mm..) Det kan vel godt hende at jeg har kommet litt kortere enn jeg tror da men..

Hjertet slo i alle fall som bare det, så det var i alle fall godt å se!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes litt liten ut uten at jeg vet. Var selv på UL i uke 6+3 Da var mil lille 6,7mm. Men det viktigste er at hjerte slår. så kommer den til værden når den er klar for det om vi er så eller så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei frøy@

Da er nok alt i orden med spiren, siden du fikk se hjerteslag og greier,, men du er kanskje littegranne kortere på vei enn antatt..?

Nå skal det sies at de små spirene vokser i rykk og napp så tidlig, så en måling om 2 dager kunne sikkert plutselig vist flere mm,,

+ at det er jo snakk om noe så smått som mm og legen som måler kan fort bomme med en mm eller to, og så tidlig har det jo litt å si,,,

så bare kos deg med at du har en flott spire i magen,,!!Gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at mange leger måler fra hode til fot, mens andre måler fra hode til "hale". Jeg var på UL i uke 12, lille gull var 7,3cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!! :)

Satser på at jeg bare har kommet litt kortere enn jeg hadde trodd, og at spira kommer til å vokse masse framover!!

God natt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...