Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Velkommen hit til oss.Er så godt å få fleire som spår.Det trenge her.Er jo mange som lurer på noko.

Og så lurte eg om du ville sett på meg?Fleire har jo spådd meg,men er så spennende å sjå om det blir noko likt.Me ser jo ofte ting forskjellig når me spår.Ville du sett om det blir attføring,og ny jobb på meg?Og om eg begynner på den skulen eg er kome inn på?Elller venter,og noko anna dukker opp?

Og om du ser noko fleire små på meg,om me bestemmer oss for fleire?

Eg har fem stykker då,så veit du gjengen.Tre med eks mann,og to med mannen min.

Eg er født 04.05.68,og han er født 13.05.65

Ja ser du noko tomte,eller salg av skog for oss?

Vart mange sp dette.Ta det du vil sjjå på,om du orker.Mange som spør etter deg her inne,så du ser.Ønsker deg iallefall lykke til her inne med spåinga.Spår du heime og?

Klem frå

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5609193-hallo-junta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei nattinatt

prøver først spørsmålet over attføring.det som kommer opp her er fortvilelse,som igjen kan tyde på at ting kanskje har tatt tid eller forsinkelser som kan ha gjordt deg frustrert over dette.Veien har kanskje vært lang og gå,men det er ikke alltid så uoverkommelig som det tiltider kan føles.Nå det gjelder jobb\studie bør du velge hva som du i nåværende situasjon føler mest for selv.Får opp triumf kortet ang skole, og om du velger det vil du klare dette utmerket pga din kontroll,vilje og selvdisiplin.For du virker ikke til å være en person som gir opp ting du har startet.Kan hende du synes studiene kan virke litt uoverkommelig og skummelt, men dette kortet råder deg til å bryte ut av gamle strukturer, og at du skal tørre å ta sjanser i livet.Prøver du deg på jobb får jeg opp kommunikasjon på deg.Du er flink til å kommunisere med mennesker og virker som en leder type.Du er en intiativtager, og har stort pågangsmot.Om du skulle bestemme deg for å jobbe, gir dette kortet deg store muligheter for at noe snart vil dukke opp.Får opp en overraskelse som ikke er ventet her ang jobb.Når det gjelder salg av tomt så får jeg frem at dere kanskje vil stå over ett dilemma her,og at dere bør vurdere nøye etter før dere tar bestemmelsen her.Det kommer også frem dokumenter og kontrakter inn under dette kortet, og det kan enten bety at det er der dilemmaet ligger, eller at dere får solgt.Driver dere med noe form for bygging eller oppussing? Det er noe som går igjen i flere kort i legget her iallefall,.Investering som har med hus\hage å gjøre. Når det gjelder barn på deg, så får jeg inn at du kan bli gravid iløpet av høsten i år.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5609193-hallo-junta/#findComment-5663541
Del på andre sider

Hallo

Tusen takk for ei flott spåing.Masse som kan stemme her.Ja måtte smile når du spurte om opp pussing.Me held på å pusse opp heile huset,og bygger nytt tilbygg på huset.Så det stemmer alldeles.Ja det eg føler kan bli vanskelig med tanke på skulen eg har kome inn på,er visst eg må kombinere både jobb,og studier,Det har eg gjort før,og no har eg to barn til sidan då.Men får eg attføring,kan eg gå på skule uten å bekymre meg for økonomien.

Eg ser du nevner eg kan bli gravid i haust.Eg har spiral,og har tidliger blitt spådd at eg blir gravid med den,eller iallefall uten at det var planlagt.Er det det du ser og?Uansett takker eg så masse for ein flott spådom.Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5609193-hallo-junta/#findComment-5668761
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...