Gå til innhold

Noen her som kribler etter å kjøpe mammaklær og babyklær???

Anbefalte innlegg

Har så lyst itil å kjøpe kule t-skjorter for gravide, type dem de selger her inne på shopen, men kommer ikke tilå gjøre det ør passerte 12 uker iallefall..og nå har jeg besøk av tr så det blir nok en stund til....

Hva med dere andre?

Fortsetter under...

Uff ja jeg gleder meg noe helt sykt til å kjøpe søte små babyklær :)

Gleder meg til å kjøpe mammaklær også og har allerede kjøpt en mamma-topp som var på salg... Håper ikke det bringer ulykke siden jeg ikke er gravid enda :) Fåe håpe det snart skjer noe, så jeg kan begynne å shoppe *ss*

Mmmmm, aldri vært inne på shop`en og sett men jeg måtte inn og kikke nå. Jeg har ingen mage å kle på med kule og morsomme klær, men det finnes jo så mye så hvis vi er heldige og blir "to og en halv snart tre" MÅ man jo ha noen med kult trykk !:)

Har du testet positivt siden du er i shoppe-klær-til-mage-modus ?

Dersom spørsmålet var til meg så nei, er på dag 3 i syklusen då jeg har nok fremdeles besøk av tante rød...

Forstod det slik at Molly78 heller ikke var gravid, men vi håper det snar tsitter for alle sammen!

Annonse

Jeg blir også syk av å se babyklær, skulle bare ønske at jeg hadde noen gravide venninner som jeg kunne kjøpe til, men jeg er den eneste som prøver, men to kommer etter til høsten...kanskje 3...

ja rota meg borti mammaklær avd på h&m en dag jeg var og handla.Gud som jeg gleder meg.Var jo så mye fint i sommerklær..og med en mage så er alt bra.Gleder meg til den dagen.

Vi får love oss selv at vi snart skal gå å handle der "lovlig"!!!!

Lykke til alle sammen og voks fort ut av klærne, H&M roper på oss... kom og kjøp!!!!

Masse nye flotte mammaklær her!

Annonse

Jeg har "flau" kjøpt litt av vært allerede jeg da:-). Men unnskylder meg med at jeg allerede har vært gravid 2 ganger, så jeg rakk faktisk å begynne å kjøpe litt inn til den 1 før det måtte avsluttes. Så nå venter jeg litt. Men må si at det er fryktelig vanskelig. Har veldig lyst. Og så tenker jeg at det er jo mer økonomisk å handle inn litt etterhvert, enn alt på en gang. Hehe, ja, noe må man jo lure seg selv med.

Har dere forresten vært inne på denne siden da?

http://www.nappyhead.co.uk/

Kule gensere til gravide og små.

Jeg kjøpte et senetøysett str baby her om dagen. Var så fint og så hadde de bare et igjen og da jeg spurte sa de at de ikke kom til å ta inn flere, så da kjøpte jeg det da. Ikke turt å fortelle det til mannen ennå....

Men, men alltids noen som kan bruke det om ikke vi kan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...