Gå til innhold

Anbefalte innlegg

junta har lagt kortene for meg og sier jeg skal få rundt den 15.juli.mamma5 sier en uke før termin og det er helt greit,men hun sier også at det blir på morgenen.men så lurer jeg på om dere ser noe om hvordan det blir,lengde osv.

hun sa bla at jeg kom til å måtte komme til et kompromi,men at det ble en lykkelig slutt.er bare spent på om dere ser det samme.

Fortsetter under...

Hallo

Eg får opp rundt den 10-11 juli.Får opp ein normal,vaginal fødsel,som tar rundt 8 timer,fra den starter.Får opp at du bruker ein type smertestillende,kanskje petidin,for å slappe av.og gjerne varmepakninger.Det vil eg anbefale,det lindrer godt under opningsriene.uansett,det er ikkje lenge til,og alt vil gå bra med dere begge.Lykke til.Klem

hehe kansje det er stille før stormen,du skjønner det har ikke vært noe på gang i dag,lurer på om det kan ha noe med fullmnd.

har hatt skikkelige kynnere el rier i helga og vært på tur på føden flere ganger,men det har ikke skjedd noe.så det er kansje defor det er litt murringer i ryggen og er litt trett...kansje jm setter det hele i gang i morgen,skal på kontroll da...

har ikke peiling,hadde ca 1cm for 14 dager siden.så jeg håper jo at den er blitt større.da er det vel bra at minstemann skal ligge borte i natt.

er varmere i kroppen enn normalt og nå starter den virkelig å røre seg...da tar jeg deg på ordet å pakker siste rest i bagen og tar meg en dusj slik at jeg føler meg bedre hvis det skulle skje noe..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...