Gå til innhold

September: ojojoj.. morro!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andrea har begynt å si flere ord allerede.. muligens det er herming, men det kommer så klokkeklart når hun sier det..

Nå i helga sto tanten hennes og filma ho og sa heei.. da smalt det tilbake "heeeeeeeei", beste var at det er nå på film =))

Dagen før skulle vi vinke hadet til de , ho vinket på sin måte og sa "ade".. :)

Flere her inne som har merket seg flere ord på sine små?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååååå så gøy! Vi har ikke fått noen ord ennå, men venter i stor spenning! Det nærmeste pappan (som jeg stadig hører si: -kan du si pappa? pappa pappa pappa?) har kommet er en blanding av pappa og bappa. Meeen, er vel ikke lenge før tenker jeg :)

Skrevet

Jaaa, jeg satt bare å måpa jeg :) og kjempestolt da seff ;))

Åååh, det kommer, det kommer, når du mins venter det..;))

Hørte om ei som er en mnd yngre enn våre, sier ingenting annet enn "hadetbra".. lurer på om de er mye på besøk? ;) *hehe*

Skrevet

Flink jente du har :-). Her har det ikke kommet noen ord enda.. Går i mamama (vi bruker mor og far altså, så det er ikke mamma hun prøver å si),nenene,jajaja... Venter i spenning vi.

Skrevet

så utrolig gøy da=) her er dte kun pappa det går i...mamma kommer av og til....også er dada lydene kommet men ikke noe anna...

Skrevet

åååå! Ikke sant det er stas? Casper her sier mamma noen ganger.. Men hans sier alltid hei når jeg tar han opp fra senga for det gjør alltid jeg ;o) Så han sier nok det bare av vane.. :-p Men pus sier han, og vet hva det er også :o) Eneste ordet han er litt bevisst på vil jeg tro. Også har han sagt pappa en gang til pappans store stolthet. Hehehe

Skrevet

Snuppa her sier mamma og lys.

Peker på alle lamper og sier "ys". Vet ikke om hun sier mamma bevisst eller ikke... noen ganger virker det som det er bevisst, men andre ganger så virker det ikke slik...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...